220 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op joannagre

Hallo allemaal in december miskraam gehad al 2de... vanaf februari onder co ...
Aah wat spannend zeg! Ik heb ook een vervroegde echo met 6 weken op 13.06😊 voor mijn gevoel kruipen de dagen echt voorbij🙃❤️

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Maken jullie ook buikfoto’s elke maand? Ik ben ermee begonnen, wel leuk om ...
Ik wil met 12 weken beginnen en dan elke week een foto. Zo leuk om de groei bij te houden 🥰🥰

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Maken jullie ook buikfoto’s elke maand? Ik ben ermee begonnen, wel leuk om ...
Jaa ik ook 😃afgelopen weekend de eerste gemaakt

4 maanden geleden

Reactie op NikkyV

Als het niet gaat, zit er niks anders op dan ziek melden. Bij mijn oudste ...
Wow 16h! In welke week had je toen die piek?

4 maanden geleden

Reactie op Therapeut96

Mooie datum hè 05-02-2025! Ik voel me redelijk. Vermoeid, rugpijn, krampen, ...
Al behoorlijk wat klachten dus! Maar kan me voorstellen dat je er blij mee bent, is toch een soort bevestiging ☺️. Ik heb snel een pijnlijke onderrug, gevoelige borsten, zeer kort lontje😂, sneller moe en vaak honger. Als ik dan niet snel eet wordt ik ook misselijk. Wordt dit je eerste kindje?

4 maanden geleden

Reactie op NattyPatatty

Wow 16h! In welke week had je toen die piek?
Ik geloof rond de 7 of 8 weken. Weet het niet helemaal zeker, het is even geleden, de oudste is intussen al 11 😅

4 maanden geleden

Reactie op NattyPatatty

Hii meiden, ik zit nu net in de zesde week en ik ben zo ontzettend moe. Heb ...
Dit heb ik dit ook! Ben zooo onwijs moe. Smiddags na werk doe ik even een dutje en dan pas voel ik me iets beter.. maar ben de hele ochtend een zombie!

4 maanden geleden

Reactie op Hanna19

Gefeliciteerd iedereen! Ik ben 6+1 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik ...
He! Wij lopen gelijk voor hoever ik (zelf) reken. Ik ben 27 januari uitgerekend 🎉

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Wie is er, voor zover je nu denkt, ook uitgerekend op 5 februari? ☺️
Ik, maar gaat sowieso een weekje eerder komen, was bij de eerste ook, werden me vliezen door geprikt

4 maanden geleden

meiden, hoe ver ben ik als ik de 18e heb geovuleerd maar 6 mei was mn laatste menstruatie? Als ik uitga van de ovulatie ben ik 4+4, maar volgens mn LM ben ik 4+1? Snap de telling even niet meer haha

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

meiden, hoe ver ben ik als ik de 18e heb geovuleerd maar 6 mei was mn laats ...
In principe gaan ze altijd van de eerste dag van de laatste menstruatie. Omdat je nooit precies weet wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden

4 maanden geleden

Hoi! Vanmorgen de eerste positieve test gehad na eerst eerste keer IUI inseminatie op 24 mei. Super pril dus nog allemaal maar de test was positief dus ik denk dat ik dan bij jullie mag/kan aanhaken? 🤗

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

In principe gaan ze altijd van de eerste dag van de laatste menstruatie. Om ...
Ja ik vind dat dus beetje raar, want als je een lange cyclus hebt ben je soms ineens 6 weken al terwijl je pas 2 weken geleden hebt geovuleerd Maar de bevruchting daarentegen is toch sws binnen 24 uur van je ovulatie vandaan, dus mn vraag is eigenlijk, als ik weet wanneer ik heb geovuleerd, dan is dat toch juist meer accuraat dan vanaf mn eerste menstruatiedag?

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja ik vind dat dus beetje raar, want als je een lange cyclus hebt ben je so ...
Ja dan klopt het inderdaad niet vanaf de laatste menstruatie en is vanaf ongeveer de eisprong meer accuraat. Je zou dan ongeveer 2 weken daarbij op moeten tellen. De uitgerekende datum wordt ‘definitief’ vastgesteld met de termijn echo

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Al behoorlijk wat klachten dus! Maar kan me voorstellen dat je er blij mee ...
Ik heb dat ook met eten!! Ja de eerste. Ik hoop zo dat het deze keer goed is. Ik heb in april helaas een miskraam gehad, dus ik wissel veel in m’n emoties. Veel angst, maar ook veel blijdschap.

4 maanden geleden

Reactie op Therapeut96

Ik heb dat ook met eten!! Ja de eerste. Ik hoop zo dat het deze keer goed i ...
Ik snap je angst, maar ik duim voor je dat het helemaal goed zit!❤️

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Ik snap je angst, maar ik duim voor je dat het helemaal goed zit!❤️
❤️ ik ook voor jou natuurlijk!

4 maanden geleden

Hallo allemaal, Leuk dat ik me bij deze groep kan voegen. Vandaag ben ik 4 weken en 6 dagen zwanger (volgens mijn berekening). Mijn uitgerekende datum zou dan 5-2-2025 zijn. Vorig jaar Augustus was ik na 1 poging zwanger, maar in Oktober hebben we een silent abortion gehad. Mijn gedachte daarna was dat als ik maar zo snel mogelijk weer zwanger zou zijn het dan wel weer goed zou zijn. Nou dat heeft 7 pogingen geduurd. Achteraf een tijd die ik wel nodig heb gehad om het een plekje te geven. Maar na deze positieve test toch ook wat zorgen. Hopelijk dat het goed gaat deze keer, ik hou het positief! Een goede zwangerschap allemaal ♥️

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Aah wat spannend zeg! Ik heb ook een vervroegde echo met 6 weken op 13.06😊 ...
Zeker! Hoop snel weer kleine frutsel te zien met kloppende hartje ❤️

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Aah wat spannend zeg! Ik heb ook een vervroegde echo met 6 weken op 13.06😊 ...
Leuk! Ik ook met 6+3 op 15 juni 🥰