220 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Toch spannend allemaal hè, ik ben nu 5 weken zwanger maar nog elke dag bang ...
Dit gevoel heb ik zelf ook.

4 maanden geleden

In februari na 6 weken een miskraam gehad, vanmorgen voor het eerst positief getest met 11 dpo… Extra bijzonder: mijn oma, die ontzettend verdrietig was over onze miskraam, is afgelopen zondag overleden. Ons engeltje van boven 🩷 Als alles goed gaat 16 februari uitgerekend!

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Toch spannend allemaal hè, ik ben nu 5 weken zwanger maar nog elke dag bang ...
Oh ik snap je heel goed. Heb precies hetzelfde! Ik ben zwanger geworden met IUI en de mensen die dicht bij ons staan die weter daarvan en hebben wij nu dus ook verteld over de positieve test. Maar mijn vriend wil nu ook zijn broers en zussen gaan vertellen maar dat voelt voor mij gewoon niet goed omdat ik 4 weken nog maar zo kort vindt. Ben zo bang dat het daarna alsnog fout gaat ofzo.

4 maanden geleden

Reactie op Bowie95

Oh ik snap je heel goed. Heb precies hetzelfde! Ik ben zwanger geworden met ...
Ik heb hiervoor met 6 weken een miskraam gehad waar we bij 8 weken (eerste echo) achterkwamen. Wij hadden het al tegen wat vrienden, broers/zussen en ouders verteld. Achteraf waren we daar zo blij mee, want we konden ons verdriet ook delen en we hoefden het niet te verbergen. Doe waar je je zelf goed bij voelt 🥰

4 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Ik heb hiervoor met 6 weken een miskraam gehad waar we bij 8 weken (eerste ...
Wat fijn om te horen dat jullie er veel steun uit hebben kunnen halen. Zet mij aan het denken. Dankjewel voor het delen! 🫶

4 maanden geleden

Hallo allemaal. Morgen ben ik 4 weken zwanger en ik ben volgens de verloskundige 13-5-25 uitgeteld. 27-6 heb ik de eerste echo. Ik zou eigenlijk vrijdag ongesteld moeten worden. Kan niet wachten tot we de eerste echo hebben

4 maanden geleden

Reactie op chellebel03

Hallo allemaal. Morgen ben ik 4 weken zwanger en ik ben volgens de verlosku ...
Ik loop ongeveer gelijk met jou! Ik zou morgen ongesteld moeten worden en volgens mijn berekening ook 13 februari uitgerekend. Ik ga morgen of vrijdag bellen met de verloskundige. En dan maar afwachten wanneer ze een plekje hebben. Ik verwacht wel dat ik ergens laatste week juni/ eerste week juli de eerste echo heb… We zitten samen in het aftel-schuitje!

4 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

Ik loop ongeveer gelijk met jou! Ik zou morgen ongesteld moeten worden en v ...
Oh zo fijn om te weten dat iemand in hetzelfde schuitje zit. Ik heb vorige maand met 4+3 weken een miskraam gehad dus voor mij is het nu ook echt even aftellen tot ik de 4+3 weken heb behaald denk dat ik dan al wat meer rust heb want bij ieder krampje maakt je je toch ongerust. Maar het wachten duurt echt te lang😫

4 maanden geleden

Reactie op chellebel03

Oh zo fijn om te weten dat iemand in hetzelfde schuitje zit. Ik heb vorige ...
Wat verdrietig dat jullie een miskraam hebben meegemaakt. Heel herkenbaar dat je dan aftelt tot die duur! Alles is spannend en wachten duurt gewoon zó lang! Maar er zit helaas niks anders op. Ik troost mezelf ook maar dat we allemaal moeten wachten. En straks stromen de echo foto’s binnen! Ik heb een miskraam gehad met 13 weken. Dus die eerste weken zijn ook voor mij echt killing! Gelukkig een gezonde dochter erna gekregen. Maar helaas in december ook weer een miskraam. Bij de eerste echo al geen vruchtje in lijn met de duur en geen hartje. Die nasleep duurde heel lang! Pas in april weer mijn eerste menstruatie gehad. En nu weer een positieve test! 🌈🍀🤞

4 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

Wat verdrietig dat jullie een miskraam hebben meegemaakt. Heel herkenbaar d ...
Oh ook verdrietig voor jullie! Dat klopt er zit inderdaad niks anders op als wachten maar het is inderdaad killing. Nou hopelijk mag jij ook een mooie zwangerschap hebben en in februari je kindje vasthouden❤️

4 maanden geleden

Wat doen jullie allemaal tot aan de eerste echo? Zijn er al zaken die jullie in de eerste weken regelen? Ik ben alleen aan het leren haken om dingetjes voor de baby te maken 😅🌸 En ik ga denk ik ook alvast een baby box maken om te geven wanneer we het aan onze families vertellen vlak na de eerste echo :)

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Wat doen jullie allemaal tot aan de eerste echo? Zijn er al zaken die julli ...
Wat leuk! Ik heb gelijk alvast de opvang geregeld voor na mijn verlof. Allemaal nog ver weg, maar alles zit zo vol🙈. Nu hopen dat alles goed blijft gaan 🍀.

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Wat leuk! Ik heb gelijk alvast de opvang geregeld voor na mijn verlof. Alle ...
Ah jaa snap ik wel! Ik heb ook als advies gekregen om het snel te regelen 🙈 ik hoop dat we er nog bij kunnen..

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Wat doen jullie allemaal tot aan de eerste echo? Zijn er al zaken die julli ...
Wat een leuk idee! Ik ga (net als bij mijn andere kindjes) wat dingetjes op de naaimachine maken. Eerste pakje en mutsje, en wieg en ledikant dekens etc. Maar dat doe ik nu nog niet hoor…. Wel maak ik altijd een bewaar-box. Waar ik de eerste tests in doe, en de kaart of cadeautje waarmee ik het de vader heb verteld. Ook het zwangerschapsdagboek komt er later in. Die ga ik dit keer alleen pas kopen als ik de eerste positieve echo heb gehad. Ook als het dan niet goed gaat, (wat bij ons al tot 2 keer is gebeurd) dan vind ik dat een fijne herinneringsbox waar ik soms nog kan inkijken als ik verdrietig ben of rondom de belangrijke momenten. En natuurlijk ga ik Pinterest weer afstruinen voor leuke bekendmakingen voor de opa’s en oma’s!

4 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

Wat een leuk idee! Ik ga (net als bij mijn andere kindjes) wat dingetjes op ...
Awh jaa ik heb ook zo'n doosje, daar zitten ook nog de testjes in van mn mk vorig jaar maar ook die van nu :) Vind ik indd ook fijn om te bewaren 💕 En goeie indd zo'n zwangerschapsdag boek! Ik herinner nu je dat zegt dat ik een tijdje geleden één zag met 9 polaroid fotos van iemands buikje. Ik vond dat echt een leuk idee.

4 maanden geleden

Voor fotoboeken werk ik vaak met Albelli (online) en ik denk dat ik daar m'n zwangerschapsboek ook in ga maken.🩵❤️ Je kunt zelf alle foto's/teksten/data's toevoegen, ideaal 👌

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Voor fotoboeken werk ik vaak met Albelli (online) en ik denk dat ik daar m' ...
Wat een goed idee!

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Voor fotoboeken werk ik vaak met Albelli (online) en ik denk dat ik daar m' ...
Dit heb ik ook gedaan via Albelli voor ons ICSI traject en nu ook een begin gemaakt voor het 9 maanden boek.

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Wat doen jullie allemaal tot aan de eerste echo? Zijn er al zaken die julli ...
Wat een leuk idee een babybox! Ik ben nu 4+3. Wij hebben ons al op een aantal kinderdagverblijven ingeschreven… liever te vroeg dan straks geen plekje hebben. Ik heb gister een 9 maanden dagboek gekocht, erg leuk om in te vullen en bij te houden de gehele zwangerschap

4 maanden geleden

7 februari uitgerekend van ons eerste kindje! Zo spannend allemaal. Gelukkig (nog) geen last van kwaaltjes.