220 Reacties

4 maanden geleden

Afgelopen vrijdag positief getest zaterdag een CB test gedaan en wat blijkt al 5+ zwanger 🫣 begin juli eerste echo en dan horen wij de uitgerekende datum! Ben erg benieuwd 🥰

4 maanden geleden

Net de gratis blije doos aangevraagd van de prenatal, zo leuk dat dit kan 😊🎉

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

1e echo, 7 weken. Hartje klopt 😊❤️🎉
Prachtig!🫶🏼

4 maanden geleden

Na 1 jaar fertiliteitstraject zwanger!! (Na meer dan 2,5 jaar zwanger willen worden met 1 miskraam 1,5 jaar geleden) 2 februari uitgerekend. 6w2d vandaag. Veel te zenuwachtig voor de eerste echo volgende week!

4 maanden geleden

Volgens de app 9 februari! 15 juli termijnecho 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

Na 1 jaar fertiliteitstraject zwanger!! (Na meer dan 2,5 jaar zwanger wille ...
Jeetje zeg, wat is het jou van harte gegunt! Ik wens je heel veel liefde en een mooie zwangerschap tegemoet❤️ wat mijn oma altijd zegt: goed werk heeft tijd nodig🥰

4 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

Na 1 jaar fertiliteitstraject zwanger!! (Na meer dan 2,5 jaar zwanger wille ...
Wauuww gefeliciteerd! Alles op z'n tijd, nu genieten! ❤️😊

4 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

Na 1 jaar fertiliteitstraject zwanger!! (Na meer dan 2,5 jaar zwanger wille ...
Yeaaaaaaaaaah!!!

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Tot 10 weken krijg je inwendige echo als ze het via de buik nog niet kunnen ...
Nou helaas doen ze dat niet bij iedereen. Ik had met 6 weken een echo en die vrouw zegt gewoon ja ik zie nog weinig op de echo dus een inwendige heeft ook geen zin kom volgende week maar terug. Ik was echt teleurgesteld en verdrietig want heb gelijk het gevoel gehad dat het niet goed zat

4 maanden geleden

Reactie op MenMF

Nou helaas doen ze dat niet bij iedereen. Ik had met 6 weken een echo en di ...
Dat meen je, dit is echt niet te geloven! Wat erg.. 😔. Ik hoop dat je volgende x bij een andere gynaecoloog een afspraak hebt!! ❤️🍀

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Dat meen je, dit is echt niet te geloven! Wat erg.. 😔. Ik hoop dat je volg ...
Nou het was geen gynaecoloog maar een echoscopist en ben bang dat het wel bij dezelfde is. Maar ze zou nu wel inwendig gaan doen de volgende x zei ze. Maar heel erg jammer en gek. Maar ze hebben volgensmij maar 1 of 2 echoscopiste bij de verloskundige 😭

4 maanden geleden

Reactie op MenMF

Nou het was geen gynaecoloog maar een echoscopist en ben bang dat het wel b ...
Misschien ook lekker iemand meenemen die je kan helpen en steunen ❤️

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Misschien ook lekker iemand meenemen die je kan helpen en steunen ❤️
Jaa me man was mee maar die is niet zo mondig als je snapt wat ik bedoel 😅

4 maanden geleden

Pfffff ik moet vandaag inpakken om morgen (voor het eerst 😐) te vliegen. Maar ik ben zo.ontzettend.moe. Holy crap. En ik schijt in m'n broek. Heb alle vertrouwen in onze peuter dat ze zich gedraagt maar ik moet zelf echt proberen m'n zenuwen in bedwang te houden... Ook al die tijdgebondenheid: op tijd weg, op tijd in parkeergarage, op tijd bij vliegveld, op tijd vlucht halen, blablabla. Het is allemaal zo stressvol! Normaal gesproken ga ik naar een camping en vertrek ik min of meer wanneer ik zin heb en kijk ik wel hoe de reis verloopt. Maar bij vliegen is dat totaaaaal niet het geval. Alles moet van a-z gepland worden en als er iets fout gaat ben je de lul 🥺. Wish me luck..

4 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Pfffff ik moet vandaag inpakken om morgen (voor het eerst 😐) te vliegen. M ...
Je kan het 💪🏻 en probeer een beetje te genieten!!!

4 maanden geleden

Wij hebben in april een vroege miskraam gehad en nu (vanaf laatste menstruatie geteld) vandaag 4 weken 🤰🏼. Testen lopen ook op, dit was de vorige keer niet dus ben wel meer gerustgesteld nu! Volgens de 24Baby berekening zijn we 22 februari uitgerekend 🥰. 6 juli de eerste echo!

4 maanden geleden

Reactie op Denisee21

Ik doe ook mee , als goed is 16 februari uitgerekend van ons 2e kindje 🤎👶 ...
Toevallig, ik waarschijnlijk ook🥰

4 maanden geleden

Afgelopen vrijdag nod en vandaag een positieve test. 4+2 Als het goed is 21 februari uitgerekend van ons 1e kindje 🤍 In oktober een vroege miskraam gehad dus hoop dat nu alles goed gaat!

4 maanden geleden

Hi! Ik ben nu geschat 4+5 weken zwanger. Ik heb met 6+6 mijn eerste echo. Is de kans groot dat er dan iets te zien is en een hartje?

4 maanden geleden

Ipv een januari mama kwam ik er vandaag achter dat ik een februari mama ga worden 🥰