16 Reacties

4 maanden geleden

Hoi hoi, Volgens mijn app ben ik ook 14 februari uitgerekend 馃挏 Maar ik heb nog geen echo ofzo gehad. Lijkt me wel leuk, een echte liefdesbaby hahahhah Roos vind ik een prachtige naam overigens!

4 maanden geleden

Ik ben ook 14 februari uitgerekend 馃グ. Mijn dochter is op 14 februari 2022 geboren (uitgerekende datum was toen 28 feb). Zou dus wel heel speciaal en toevallig zijn als het op dezelfde uitkomt nu 馃榿鉂わ笍

4 maanden geleden

Ik ook! En wat het extra bijzonder maakt, onze zoon is op 14 feb verwekt vorige jaar.馃

4 maanden geleden

Hahaha l鈥檕euf. Geniaal. O鈥檒ove (Olof?) voor een jongetje?

4 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Ik ook! En wat het extra bijzonder maakt, onze zoon is op 14 feb verwekt vo ...
Dat klinkt als een geluksdag 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Annnna86

Hoi hoi, Volgens mijn app ben ik ook 14 februari uitgerekend 馃挏 Maar ik h ...
Ik ben ook nog niet zover hoor. Maar ik vind t wel extra bijzonder 馃グ

4 maanden geleden

Ik ook (volgens mijn eigen berekening) 馃

4 maanden geleden

Reactie op Meryl.L

Ik ben ook 14 februari uitgerekend 馃グ. Mijn dochter is op 14 februari 2022 ...
Wauw, wat bijzonder! 馃槏

4 maanden geleden

Ik zag vandaag een rompertje met hartjes erop bij de HEMA. Bijna gekocht! Lijkt me leuk om die te gebruiken voor een aankondigingsfoto met de uitgerekende datum. Maar wil eerst toch even de echo afwachten voordat ik ga shoppen馃馃徎 Verder vind ik Lieve ook een mooie naam. Mijn partner vindt dat wat minder maar allicht als tweede naam 馃檪 om in het thema te blijven 馃グ

4 maanden geleden

Ik ook馃グ

4 maanden geleden

Hier ook 14 feb, op 3 juli krijgen we de echo

4 maanden geleden

Reactie op Esmee2017

Hier ook 14 feb, op 3 juli krijgen we de echo
Haha exact hetzelfde!!!

4 maanden geleden

Hier ook 14 feb! We zijn op 12 feb (verjaardag van mijn overleden vader) een geregistreerd partnerschap aangegaan en mijn partner is op 13 feb jarig. Extra grappig: bovenaan het lijstje voor een jongen stond bij mij al Valentijn....als dat geen teken is 馃お

4 maanden geleden

Reactie op Esmee2017

Hier ook 14 feb, op 3 juli krijgen we de echo
Haha bij mij ook! 馃檪

4 maanden geleden

Reactie op KittieSue

Hier ook 14 feb! We zijn op 12 feb (verjaardag van mijn overleden vader) ee ...
Dat klinkt als meant to be 鉂わ笍

4 maanden geleden

Heey, Ik ben ook op 14 februari uitgerekend. Ik heb volgende week woensdag mijn eerste echo. Ik vind het zo spannend, jullie ook? Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik eigenlijk niet. Ja sneller moe en af en toe hoofdpijn. En een opgezette buik.