9 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk dan 3 weken + 5 dagen. Berekend op die van mij, dat was met een KID inseminatie maar even vanaf de ovulatie piek gerekend

4 maanden geleden

Ik zou rekenen van de dag na je ovulatiepiek tot vandaag + 2 weken. In een ‘normale’ cyclus is een eisprong namelijk 2 weken na het begin van je menstruatie.

4 maanden geleden

Reactie op chant28

Ik denk dan 3 weken + 5 dagen. Berekend op die van mij, dat was met een KID ...
Aah oké, sommige zeggen 3 weken + 4 dagen en andere weer 4 weken + 2 dagen, ingewikkeld 😅

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ik zou rekenen van de dag na je ovulatiepiek tot vandaag + 2 weken. In een ...
Aha dan kom ik inderdaad uit op 3 weken + 4 dagen, elke zaterdag dus een week verder

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens1

Aha dan kom ik inderdaad uit op 3 weken + 4 dagen, elke zaterdag dus een we ...
Als ik tel tel ik 3+5 en dan elke vrijdag een week verder 😛 al zal die ene dag niet heel veel verschil maken denk ik haha. Gefeliciteerd 😇

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Als ik tel tel ik 3+5 en dan elke vrijdag een week verder 😛 al zal die ene ...
Haha precies, dankjewel!

4 maanden geleden

Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 12 mei en ben nu 4 weken en 5 dagen. Jij dus 4 weken en 4 dage 🥰

4 maanden geleden

Reactie op FB89

Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 12 mei en ben nu 4 weken en 5 d ...
Maar verschilt het dan niet per cyclus, hoe lang die duurt? Ik ben zo door de war haha

4 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik een cyclus van 2 maanden. Uitgerekende datum volgens de eerste echo kwam nagenoeg overeen met dag van de eisprong+2weken. Ik denk dus dat je daarvan uit mag gaan als 'meest correcte' in jouw situatie nu