37 Reacties

één maand geleden

Fee-liene. Deze naam staat bij mij ook hoog op de lijstje. Alleen iets anders geschreven namelijk: Féline.

één maand geleden

Felien

één maand geleden

Feeliene

één maand geleden

Reactie op jopieee

Als heel veel het verkeerd leest (féline spreek je namelijk uit als fee li ...
Ik weet niet of het een kwestie is van verkeerd lezen. Denk meer wat mensen er zelf van maken, want Feline zonder streepje zou ik niet uitspreken als fuh line. Zou niet eens bij me op komen 🤣. Het is vooral waar jullie je fijn bij voelen en dat moet je doen!

één maand geleden

Mijn beste heet Feline , en dat spreek je uit als Fuh-line. Ik zou dus echt nooit Feeliene zeggen bij die naam😅

één maand geleden

Feeline

één maand geleden

Feeline 💖vindt Fuhline zo niet logisch en heel apart.

één maand geleden

Ik zou Feeline zeggen, ik vind Fuhliene een beetje gek

één maand geleden

Ik ken een fuhline, dus zonder streepje op de é zou ik het ook uitspreken als fuhliene

één maand geleden

Ik zou Feeliene zeggen, ik vind Fuhliene een beetje bijzonder 🤷‍♀️

één maand geleden

Onze dochter heet zo, wij zeggen feh-line, overigens zegt ze zelf nog niene, dus sommige andere kindjes ook. Wij vinden de verschillende uitspraken niet zo erg en tot nu toe, doet iedereen het zoals wij omdat we haar ook zo voorstellen.

één maand geleden

Deze naam wordt toch maar op een manier echt uitgesproken in NL: fee-lie-nuh. Uit België is de uitspraak meer Fee Lien.

één maand geleden

Reactie op Jnnhdn

Deze naam wordt toch maar op een manier echt uitgesproken in NL: fee-lie-nu ...
Ik ken ze in NL enkel als "fuh-lie-nuh" 😅. Zou zelf pas fee-lie-nuh zeggen als ik Féline zou zien staan

één maand geleden

Ik zou Fe line zeggen, maar als je fee line vindt. Is féline wel een mooie schrijf manier.

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik zou Fe line zeggen, maar als je fee line vindt. Is féline wel een mooie ...
Jaa zo hoor je hem dan ook te schrijven idd! We willen juist geen fee! Haha

één maand geleden

Ik zou fe line zeggen maar is persoonlijk denk ik . Hetzelfde hier vond ik niene wel leuk maar zie ook dat mensen het als Nine schrijven

één maand geleden

In mijn dochter haar klas zitten 2 meisjes met deze naam, beide schrijf je als Feline. Niks geen é of è. De ene spreke je uit als Fee-Liene en de andere als Fe-Line. Ik ben jet meest geneigd om direct voor Fee-Liene te kiezen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de Fee van deze Felines eerder kende 😉.