5 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, Ik heb deze in het begin van de terugplaatsing moeten nemen omdat je lichaam het nog niet zelf aanmaakt (dit was de eerste poging na alle injecties/hormonen op nog geen normale cyclus). Deze mocht ik stoppen na of zwanger worden of ongesteld worden. Bij een 2de terugplaatsing hoefde ik deze niet te nemen omdat ik dus op de normale cyclus zat. Dus voor mij is het een gekke reden om voor te schrijven als je verder gezond bent en je lichaam alles zelf kan regelen. Misschien toch nog is goed na vragen? Succes

2 maanden geleden

Ik heb het ook voorgeschreven gekregen, maar komt omdat ik een terugplaatsing heb gekregen in een kunstmatige cyclus. Ik moet die gebruiken tot 9,5 week zwanger en ben nu bijna 9. Dagen tel ik af 😅

2 maanden geleden

Ik heb dit ook voorgeschreven gekregen omdat ik enorme pijn had in de onderbuik (werd 's nachts wakker van de pijn). De gynaecoloog vertelde me dat Utrogestan zou helpen om alles soepeler te maken.

2 maanden geleden

Ik gebruik dit ook geen zorgen in combinatie met nog inprosub erbij. Ik moet tot week 12 gebruiken

2 maanden geleden

Ik gebruik dit ook uit voorzorg icm aspirine. Ben wel gekend met miskramen. Moet het allebei nemen t/m 12 weken.