6 Reacties

5 dagen geleden

Deze topics mogen niet. Maar vaccineren vind ik zelf belangrijk. Je kindje kan er ziek van worden, maar dat is tijdelijk en net een teken dat je lichaam ertegen vecht (wat het hele punt van een vaccinatie is). Met autisme word je geboren, dat krijg je niet door een vaccinatie.

5 dagen geleden

Wij vaccineren wel. Bij onze zoon (3,5 jaar) ‘bestond’ het rota virus vaccin nog niet. Willen deze bij onze dochter (6 weken) dus ook niet geven. De rest van de vaccinaties doen we gewoon wel. Moet je dit van te voren melden vraag ik me af? Dat je de vaccinatie niet wilt geven. Heb over 1,5 week een afspraak bij het cb en dan zou ze de eerste druppels krijgen..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

5 dagen geleden

Deze topic gaat gesloten worden want deze onderwerpen geven altijd veel gedoe. Vaccinaties zijn er niet voor niks en er bestaat veel nep informatie en controverse. Het is meermaals bewezen dat vaccinaties geen autisme veroorzaken. Er zitten ook geen (zware) metalen in. Als je kind er op reageert door ziek te worden is dat een teken dat zij immuunsysteem aangewakkerd wordt. Net zoals dat vrouwen doorgaans ook heftiger reageren dan mannen dit omdat ons immuunsysteem sterker is dan dat van mannen. Wil je informatie over vaccinaties dan zou ik in gesprek gaan met je huisarts, jeugdarts van het CB of lees je in met BETROUWBARE bronnen en niet zomaar een moeder met slechte ervaring. Bv op instagram heb je sjamandriaa en, je hebt de vragendokter.

5 dagen geleden

Reactie op noes1x

Wij vaccineren wel. Bij onze zoon (3,5 jaar) ‘bestond’ het rota virus vacci ...
Ja kan je aangeven bij het CB.

5 dagen geleden

Misschien interessant: Dokter Hans Moolenburgh vaccinatie kritisch

5 dagen geleden

Hi! Topics over wel of niet vaccineren zijn niet toegestaan op het forum. Dit omdat er vaak ruzie ontstaat en we veel misinformatie zien langskomen. Heb je vragen over vaccineren? Stel die dan aan je verloskundige, huisarts of CB. Ook hebben we een artikel hierover: https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/inentingen-en-vaccinaties-baby/. Ik sluit het topic. Liefs, Micky