9 Reacties

één maand geleden

Je kan even met de huisarts overleggen, misschien hebben zij iets zwaarders?

één maand geleden

Ik volg even

één maand geleden

Ik volg, ik twijfel if het een infectie is, of dat veel afscheiding gewoon hoort bij 20 weken zwanger zijn, heb bij week 17 wel een infectie gehad maar dat kwam gepaard met jeuk, dat is na een canestem gyno genezen

één maand geleden

Hii het hielp bij mij om vaseline tesmeren een dun laagje, ik weet niet of het bij iedereen zal werken maar ik had er erna geen last meer van

één maand geleden

Helaas niks tegen te doen zei mijn huisarts, canesten gewoon continu opnieuw….. ik wordt er ook gek van 🥹

één maand geleden

Een schimmel ontstaat van binnenuit dus als een zalfje niet werkt zou je het op een andere manier kunnen aanpakken (voeding/supplementen). Je kunt hiervoor het beste op zoek naar een orthomoleculair therapeut of orthomoleculair diëtist.

één maand geleden

Oh ik dacht dat mijn lichaam raar bezig was, helaas heb ik dit ook opeens al 3e keer volgens mij. Vorige zwangerschappen niet gehad.

één maand geleden

Nooit eerder last van gehad... Ik heb in het begin van zwangerworden Utrogestan moeten gebruiken. Sinds die tijd zit ik in hetzelfde drama. Nog niets voor gebruikt. Ik heb overleg gehad met de gyneacoloog en hetvkan geen kwaat. Maar inderdaad ook ik sta op het punt om via arts actie te ondernemen. BTW De orale flucanazol mag je geloof ik niet gebruiken tijdens zwangerschap

één maand geleden

Herken dit echt! Heb sinds de bevruchting al onwijs last van veel afscheiding. Soms inderdaad wat groenachtig van kleur. Verder geen klachten zoals jeuk o.i.d. Volgens mij kan een schimmelinfectie verder geen kwaad. Maar mocht het rond de uitgerekende periode nog zo zijn ga ik wel even contact opnemen met de HA, dit om hopelijk eventuele spruw te voorkomen.