3 Reacties

3 maanden geleden

Hoe je lichaam reageert op de zwangerschap scheelt heel erg per persoon, en ook per zwangerschap. Maar ik gok dat voor de meeste mensen / meeste zwangerschappen geldt dat je nog geen andere kleding nodig hebt met 3 谩 4 maanden. Lijkt me ook effici毛nt om te kijken of je het kopen van zwangerschapskleding kan uitstellen tot de winter, door bijvoorbeeld wijdere kleding en jurkjes te dragen uit je kledingkast. Dan zit je niet met zomer-zwangerschapskleding die je misschien maar een maandje draagt

3 maanden geleden

Ik denk niet dat je dit echt kan voorspellen. Sommige hier schrijven al met 6-7 weken niet meer in hun broeken te passen, andere krijgen dan weer pas een buikje met 26 weken. Ik zou vooral kijken voor losse jurkjes, broeken met een rekker in en van die leuke salopettjes. Daar kom je je vakantie wel mee door of je nu al een buikje hebt of niet. En die kleding kan je volgend jaar ook gewoon weer aan!

3 maanden geleden

Zou gewoon tegen augustus even kijken, misschien last minute iets van Vinted/marktplaats halen. Ik heb bv de zomerkleding echt maar kort nodig gehad vorige zwangerschap omdat ik in juli bevallen ben en vrij snel mn eigen kleding weer kon dragen. Ik heb nu een paar zomerbroeken met wat stretch gekocht omdat ik nu al (5wkn) soms zo'n opgeblazen gevoel heb