7 Reacties

2 maanden geleden

Snap je wel hoor! Hoelsng ben je er en hoelang blijf je nog? Ik ga dinsdag naar Griekenland en vrees ook een beetje de warmte. Gelukkig wordt onze vakantie alleen maar relaxen, maar toch.. Hopelijk wen je er nog aan en ga je je wat beter voelen.

2 maanden geleden

Reactie op Simbaaaaa08

Snap je wel hoor! Hoelsng ben je er en hoelang blijf je nog? Ik ga dinsdag ...
Sinds vrijdag , en we blijven tot vrijdag. Idd het rustig aan doen helpt wel hoor en af een toe toch een dutje proberen te doen haha. Hoop dat jij er geen last van krijgt !

2 maanden geleden

Heel vervelend dat je je zo beroerd voelt. Niks is echt genieten als je misselijk bent en misselijk zijn wanneer het heet is buiten is al helemaal niks. Ik hoop dat je je vakantie goed doorkomt en tussendoor toch kan genieten.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ik ben nu zo’n 7/8 weken en op vakantie met mijn partner! Snel uitgeput door de warmte & moe, maar we doen gelukkig ook veel relaxt! Ook spannend, omdat het ook cruciale weken zijn natuurlijk. Op Rhodos! Het is fijn, maar natuurlijk anders dan normaal vakantie vieren! Stapje terug is dan ook goed. Met excursies ben ik voornamelijk bezig waar/wanneer ik kan plassen, etc. 😅

2 maanden geleden

Hoop in ieder geval dat je je minder beroerd gaat voelen! Luister naar je lichaam & accepteren. Rust pakken & ontspannen is belangrijk 💛 gelukkig weten de mannen dat ons lichaam met iets speciaals bezig is!
Misschien kan je wat krijgen bij de apotheek voor de misselijkheid?als dat wat minder is dat je misschien toch nog een beetje kan genieten van jullie vakantie?😃

2 maanden geleden

Ik kom net uit Griekenland en moet eerlijk zeggen dat ik ook weleens leukere vakanties heb gehad hoor.. De vermoeidheid sloeg bij mij enorm toe, en ik had ontzettende heimwee (terwijl ik een echte reiziger ben). Dus je bent niet de enige!