11 Reacties

2 maanden geleden

Gewoon doen!! Lekker ontspannen en genieten!! In warme landen zijn vrouwen ook zwanger. Volle zon vermijden en lekker in de schaduw blijven als het erg warm is. In Nederland wordt het toch ook warm (hopelijk snel 😅). Je kunt ook gewoon zwemmen hoor, je baby heeft daar geen last van zolang jij geen enorme slokken zwembad water neemt is er geen risico. Met de zwangerhap app kom je met voeding er wel uit.

2 maanden geleden

Ik ben ook mijn vorige zwangerschap naar Bonaire geweest. Veel in de schaduw gelegen want ik verbrand een stuk sneller als ik zwanger ben, hebben meerdere last van volgens mij en overal goed aangeven dat je zwanger bent ivm eten. Allemaal goed gegaan. Lekker gaan zou ik zeggen!

2 maanden geleden

Er zijn jaren geweest dat er in Nederland hittegolven waren met temperaturen van boven de 35 graden waarbij het warmer was dan de ‘normale’ warme landen! Dus daar hoef je je natuurlijk geen zorgen over te maken. Ook zwemmen in een gedeeld zwembad kun je prina gewoon doen zowel in NL als in het buitenland. Ik ga zelf in september ook gewoon vliegen! Pas met, ik geloof, 32 weken? Heb je een fit to fly nodig, wat dus betekend dat het vliegen zelf ervoor geen risico brengt. Met voeding gewoon oppassen zoals je dat in Nederland ook zou doen.

2 maanden geleden

Ik ben net terug van een week vakantie. Ben daar heengegaan eind week 8 en terug op eind week 9. Was 40 graden, merkte dat ik sneller moe was en rustiger aan moest doen, hield ook wat meer vocht vast, maar verder prima! Heerlijk ontspannen en relaxed gedaan. Na 2 dagen thuis de termijnecho gehad (gister) en alles zag er goed uit, goed gegroeid etc. Maak je niet druk en geniet er lekker van! Oja ik heb ook elke dag wel even in een gedeeld zwembad gezwommen :)

2 maanden geleden

Je bent zwanger he niet ziek ;) lekker gaan en schaduw opzoeken en opletten met eten. Ik ben nu in Frankrijk en dat is echt heerlijk. Eten is het lastigste want veel kaas en vlees en heb t idee dat ze hier geen idee hebben wat je wel / niet mag als zwangere. Dus dat je het echt zelf goed moet vertalen en opzoeken. Maar dat is ook echt prima. En anders airbnb en zelf lekker koken

2 maanden geleden

Vlieg overigens volgende week naar Amerika voor werk. Voelt ergens ook beetje gek maar mag allemaal gewoon dus ga er ook niet te lang bij stil staan en gewoon vertrouwen hebben

2 maanden geleden

Gewoon doen! Ik ging ook naar Griekenland met 5/6 weken zwangerschap en heb elke dag in een ongetwijfeld volgezeken kinderbad gelegen met m'n peuter 😅. Met 8 weken een mooi kloppend hartje gezien!

2 maanden geleden

Lekker doen! Hier met 8 weken ook gewoon gevlogen en een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Wij hadden weer rond de 30/34 graden, gewoon goed op je zelf passen en niet te veel in de zon.🌞

2 maanden geleden

Reactie op mickey23

Je bent zwanger he niet ziek ;) lekker gaan en schaduw opzoeken en opletten ...
De regels m.b.t. wat afgeraden wordt om te eten zijn in elk land anders. In Nederland zijn ze volgens mij erg streng met dit soort dingen. En onthoud, één keer iets eten wat wordt afgeraden betekend niet meteen nare gevolgen.

2 maanden geleden

Lekker op vakantie gaan! Download de app zwangerhap, kun je beetje kijken wat je wel/niet mag eten en altijd lekker voor save gaan bij hotels. Als je ergens gaat eten geef je gewoon aan dat je zwanger bent en je vlees bijv goed doorbakken wilt hebben. Wat betreft zwembad kan dit geen kwaad 🥰