8 Reacties

3 maanden geleden

Ik trok hitte sowieso al slecht maar nu al helemaal niet 🙈 ik heb echt met je te doen want leuk is anders, en je gaat juist op vakantie voor de leuk. Hopelijk kunnen jullie er nog wat moois van maken!

3 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik trok hitte sowieso al slecht maar nu al helemaal niet 🙈 ik heb echt met ...
Zo fijn om iemand te horen die hetzelfde heeft. Voel me zooo'n aansteller 🥵 maar echt pff

3 maanden geleden

Leg een zeiknat handdoekje in je nek, of een hydrofiel. Echt, doet wonderen!

3 maanden geleden

Hier ook, word soms echt onwel van die hitte, normaal nergens last van.. Ben erg gelukkig dat ik niet hoogzwanger ben in de zomer.. Succes in Italië! Hopelijk genoeg water in om even af te koelen

3 maanden geleden

Hier net zo, voorheen uren in de zon bakken. Maar nu nog geen 5 minuten uit te houden .. Ik zit bijna alleen maar binnen daar is het lekker koel

3 maanden geleden

Ja, hier vandaag had ik er ook veel last van in Frankrijk. Moest er gewoon van huilen omdat ik echt niet meer wist waar ik het zoeken moest en niet meer goed voor mijn zoontje kon zorgen.

3 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Ja, hier vandaag had ik er ook veel last van in Frankrijk. Moest er gewoon ...
Zo vervelend!!

3 maanden geleden

Jaa hier nog een 🙋🏼‍♀️! Iwij vliegen morgen terug na 3 weken in Gran Canaria te zijn geweest. Normaal geen probleem, maar die hitte ik kan er echt slecht tegen. Desondanks toch genoten (op 1 dag ziekenhuis na). Probeer vooral rustig aan te doen & naar je lichaam te luisteren! & natuurlijk genieten :-)