27 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sena🤍

Wie weet hoe het met die “poortjes” zit bij bv. winkelcentra? In Turkije he ...
Ik heb dit toevallig ook nagevraagd, maar het kan blijkbaar geen kwaad. In winkelcentra’s gebruiken ze het als metaaldetector en je loopt er binnen paar sec doorheen. Een poort zoals die op schiphol waar jeje handen omhoog doet en wat om je heen draait kan echter wel schadelijk zijn.

één maand geleden

Reactie op Anoeska91

En hoe zit het met toetjes? Wat mag er bijvoorbeeld wel?
Bijna alles! Ik zou even vooraf navragen of er geen rauwe ei in zit, maar in Turkije is dat vgm echt alleen met Tiramisu.

één maand geleden

Reactie op saraak

Ik heb dit toevallig ook nagevraagd, maar het kan blijkbaar geen kwaad. In ...
Dat zou niet mogen.. Want alle mensen moeten daar doorheen ook de zwangere vrouwen. Als het schadelijk was geweest hadden ze niet zo'n apparaat gehad lijkt mij..

één maand geleden

Reactie op saraak

Ik heb dit toevallig ook nagevraagd, maar het kan blijkbaar geen kwaad. In ...
“De Security- of Bodyscan brengt geen gezondheidsrisico met zich mee. De apparatuur werkt, in tegenstelling tot bepaalde medische scanners, niet met röntgenstraling. Iedereen, dus ook bijvoorbeeld zwangere vrouwen en mensen met een pacemaker, kan zich zonder enig gezondheidsrisico door de Security- of Bodyscan laten controleren.TNO heeft onderzoek uitgevoerd naar eventuele gezondheidseffecten van de Security- of Bodyscan. Vergeleken met de norm, die als veilig wordt beschouwd zowel door de Gezondheidsraad als volgens de Europese regelgeving op het gebied van volksgezondheid, blijft de Security- of Bodyscan hier ruim 6000 maal onder”.

één maand geleden

Reactie op Ina33

“De Security- of Bodyscan brengt geen gezondheidsrisico met zich mee. De ap ...
.

één maand geleden

Reactie op Anoeska91

Dat zou niet mogen.. Want alle mensen moeten daar doorheen ook de zwangere ...
Als je aangeeft zwanger te zijn controleren ze je alleen met een metaaldetector en met de hand. Er zijn helaas meerdere apparaturen waarbij ze beweren dat het niet schadelijk is, maar al is het minimaal wat wel schadelijk kan zijn.

één maand geleden

Reactie op saraak

Als je aangeeft zwanger te zijn controleren ze je alleen met een metaaldete ...
Ga op de terug reis aangeven dat ik zwanger ben en niet door het apparaat wil