7 Reacties

7 maanden geleden

Ben ook heel benieuwd!
Wij waren met onze 12 weken oude baby ook op vakantie gegaan naar Griekenland. Wij hadden eigenlijk niks speciaals mee voor het vliegen. Ik had wel zo’n koptelefoontje mee voor het opstijgen maar uiteindelijk niet gebruikt, omdat ze het niet fijn vindt als er wat over haar hoofdje zit. Wat bij ons erg hielp is dat we tijdens het opstijgen een flesje gaven, zodat ze er niet veel van zou merken.

7 maanden geleden

Ik lees mee!! Ga volgende week ook op vliegvakantie met de kleine (dan ook bijna 16 weken)!

7 maanden geleden

Reactie op CompetenteZonsverduistering381786

Wij waren met onze 12 weken oude baby ook op vakantie gegaan naar Griekenla ...
Wat fijn dat alles zo goed ging! Hoe deden jullie het met kinderwagen? In het luchtruim of een speciale reisbuggy/wagen die in de bagagebak past?

Reactie op amomisborn89

Wat fijn dat alles zo goed ging! Hoe deden jullie het met kinderwagen? In h ...
We hadden onze normale kinderwagen mee, met de reiswieg erop. Ik had wel van tevoren even gebeld hoe dat ging, en we mochten hem gewoon meenemen tot aan de gate. Daar werd hij in het ruim geladen, ging eigenlijk heel soepel.

7 maanden geleden

Wij zijn vorige week naar Mallorca geweest met ons zoontje van 13/14 weken. Ook niets speciaals meegenomen. Hij lijkt van de vluchten niets van gemerkt te hebben. Met stijgen heen gevoed en terug was hij aan het slapen, met dalen heen en terug was hij aan het spelen/rondkijken. MaxiCosi ingecheckt bij de 'Odd size bagage'-balie, kinderwagen mee tot aan de gate en daarna in het luchtruim. Tip van vriendin was om luiers in het onderstel van de kinderwagen te doen om ruimte in de koffer/tassen te besparen; dat was top! Overigens kwamen de MaxiCosi en kinderwagen op Mallorca op de bagageband, terwijl we ze op Schiphol moesten ophalen bij de 'Odd size bagage'-balie

7 maanden geleden

Ik zou ook heel graag naar een warme vakantie willen gaan (italie, griekenland etc), maar ik zie dat nog niet voor mij met baby van 14 wkn. Ze is erg energiek tijdens wakkertijden en slapen doet ze nog steeds alleen tegen mij aan. Dat houd thuis in dat ik overdag nooit echt in de zon kan zitten. Tijdens de wakkertijden ben ik snel huishouden etc aan het doen. Hoe doen jullie het op vakantie?! Wel een beetje tijd om te zonnen/zwemmen?