20 Reacties

één maand geleden

Hiii! Wij gaan in september op vakantie, zelf zijn we helemaal weg van de Melia hotels. Zelf gaan wij naar Spanje, wellicht hebben ze ook op de Griekse eilanden een hotel. Dikke aanrader het concept! Op deze vakantie ben ik zelf ook rond de 18 weken, wij komen hier al een aantal jaren en nu voor de laatste keer de adult only kant. Vanaf volgende vakanties toch een camping met de kleine 🥰

één maand geleden

Oh zie dat ze in Kroatië ook hotels hebben, in Porec en Umag.

één maand geleden

Reactie op beau07

Hiii! Wij gaan in september op vakantie, zelf zijn we helemaal weg van de M ...
Ik ga het even opzoeken, bedankt voor je reactie!

één maand geleden

Reactie op moronthefloor

Ik ga het even opzoeken, bedankt voor je reactie!
Lekker! Wij hebben de laatste week van september ook onze ‘babymoon’ 😊geboekt. Toevallig heb ik naar Melia zitten kijken op Kreta. Villa le blanc a gran melia. Uiteindelijk hebben wij een andere gekozen. Maar genoeg keus op Griekenland en niet zo duur. En idd ook allerlei adult only opties. Zoveel zin om lekker in een zwembad te dobberen en me te laten pamperen 🧖🏼‍♀️😍😍

één maand geleden

Hoii, wij zitten vanaf volgende week lekker op Kos in Griekenland. Blue lagoon resort lekker all inclusive hotel. Helemaal alles geregeld dus hoeven alleen maar als we willen buiten de deur te eten, en daar ben ik een partij blij mee❤️🌴

één maand geleden

Reactie op moronthefloor

Ik ga het even opzoeken, bedankt voor je reactie!
Geen dank, graag gedaan! 🤗

één maand geleden

Reactie op Kirsten.:)

Hoii, wij zitten vanaf volgende week lekker op Kos in Griekenland. Blue lag ...
Heerlijk! Precies ook wat mijn ideale beeld is. Alvast een fijne vakantie!

één maand geleden

Reactie op moronthefloor

Heerlijk! Precies ook wat mijn ideale beeld is. Alvast een fijne vakantie!
Bedankt!!❤️

één maand geleden

Wij gaan in oktober op vakantie. Ook naar Melia hotel maar dan in Spanje. Heerlijk daar ! All inclusive

één maand geleden

Wij gaan 1 sept voor 2 weken naar spanje. Heerlijk een vila gehuurd mt prive zwembad en lekker de rust opzoeken. Hebben ook n zoonte van 1 jaar dus die kan dan lekker zn slaapritme etc behouden. Overdag rustig aan doen en avond buiten een hapje en drankje doen.

één maand geleden

Ik kom zelf al jaren in het dorpje Koutouloufari, op Kreta. Time to smile Sundance of Koutouloufari Village Club zijn zeker aan te raden. Heerlijk, vers Grieks eten en qua temperatuur in september altijd aangenaam!

één maand geleden

Reactie op anno123123

Wij gaan in oktober op vakantie. Ook naar Melia hotel maar dan in Spanje. H ...
Mag ik dan vragen hoever zwanger je bent? Wij denken er ook overna om oktober / eventueel begin november op vakantie te gaan. Weet alleen niet zo goed of dat te laat is🤷🏼‍♀️ heb nml wel 2 kleine kinderen

één maand geleden

Reactie op anno123123

Wij gaan in oktober op vakantie. Ook naar Melia hotel maar dan in Spanje. H ...
Ah lekker! Wij gaan ook naar een melia hotel in Spanje mallorca. Kan niet wachten😅🎈

één maand geleden

Wij gaan half oktober, ben dan 23 weken zwanger, 2 weken all in naar Gran Canaria 😎😀

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Mag ik dan vragen hoever zwanger je bent? Wij denken er ook overna om oktob ...
ik zit dan in week 22 en 23 als ik daar ben. Lijkt me heerlijk er even tussenuit. Dan kan het nog. Als jij je er goed bij voelt moet het vast goed komen. Wij zitten aan de zee en hebben 2 zwembaden bij het hotel. Ik kan als het erg warm is genoeg verkoeling zoeken. Maar in oktober verwacht ik daar een prima temperatuur. Succes met zoeken ☺️♥️

één maand geleden

Reactie op shar3099

Ah lekker! Wij gaan ook naar een melia hotel in Spanje mallorca. Kan niet w ...
O heerlijk! Ja wij in Torremolinos. Heel veel plezier. Zal vast genieten worden ☺️

één maand geleden

Reactie op annelynnn

Wij gaan half oktober, ben dan 23 weken zwanger, 2 weken all in naar Gran C ...
Ook lekker! Wij zijn daar februari 2023 geweest voor 6 dagen. Heerlijke vakantie, voldoende te zien! Ben tijdens deze vakantie ten huwelijk gevraagd. 🤭

één maand geleden

Reactie op anno123123

Wij gaan in oktober op vakantie. Ook naar Melia hotel maar dan in Spanje. H ...
Ah zo leuk om te lezen, dat meerdere naar Melia gaan! Ga je in torremolinos?

één maand geleden

Reactie op anno123123

O heerlijk! Ja wij in Torremolinos. Heel veel plezier. Zal vast genieten wo ...
Owh! Lees nu pas deze opmerking.. wij gaan naar het hotel met de 2 torens en dakterras 🤗 en jullie als ik mag vragen, wij komen al jaren daar.. wouden dit jaar een ander proberen in torremolinos maar toch niet gedaan.