7 Reacties

4 maanden geleden

Ohh ik snap je zorgen heel goed! Wat vervelend dat dit is gebeurt! Fijn dat je eerder een echo kan krijgen! 🍀

4 maanden geleden

Oh wat schrikken! Maar ze hebben wel gelijk. Je baby is nu 2mm groot en zit diep weg in je lichaam. Die heeft er heel zeker niets van gemerkt. Krampen/ zeuren/ steken, het hoort er allemaal bij nu. Probeer wat te ontspannen en zoek afleiding van wat gebeurt is. Ben je verder ok? Hopelijk gaat de tijd wat sneller vooruit zodat je de echo kan zien 😊

4 maanden geleden

Allereerst wat vervelend van je ongeluk. De pijn die jij ervaart heb ik ook als ik hoest. Het is echt alsof iemand me met iets steekt. Dus dat je die pijn voelt, zou je ook kunnen voelen zonder het ongeluk. Buiten dat om als je valt heb je sowieso pijn. Mijn man is laatst van de scooter gevallen en die is na weken nu pas een beetje zichzelf.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Oh wat schrikken! Maar ze hebben wel gelijk. Je baby is nu 2mm groot en zit ...
Ja dit was echt mijn grootste angst. Ik heb overal ontzettende spierpijn en 2 wondjes op mijn benen. Die bleven maar bloeden na 5 uur gisteren dus toch naar de spoed gegaan en hechtingspleisters gekregen. Over die zeurende pijn dat vind ik toch wel eng. Het is op en af aan beide kanten. Moet er ook maar op vertrouwen dat het “erbij” hoort, maar tegelijkertijd is alles nieuw en “weet je” dat ook niet altijd.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Allereerst wat vervelend van je ongeluk. De pijn die jij ervaart heb ik oo ...
Hee. De pijn had ik inderdaad sowieso al eerder (in mijn zij) nu natuurlijk allemaal nog meer over mijn hele lichaam 🙏🏻 We gaan zien hoe het herstel gaat

4 maanden geleden

Jeetje wat een heftige gebeurtenis! Ik kan me je angst zo goed voorstellen! Ik wist nog maar net dat ik zwanger was en er sprong een paard achterop mijn rug terwijl ik nog zo goed op afstand stond. Je zorgen gaan gelijk naar de baby toe (was ook 5 weken). Die avond enorme krampen gehad, maar geen bloed. Kan ook goed komen doordat je er meer op gefocust bent en de stress van wat er is gebeurd… gelukkig is het “goed” afgelopen met jou/ jullie. Vertrouwen hebben in je lichaam ❤️

4 maanden geleden

Wat heftig !! Logisch dat je enorm geschrokken bent en je zorgen maakt om het embryootje. Maar ik denk dat het wel goed zit gezien je buik niet beschadigd is geraakt of je bekken is gebroken. Het embryo zit diep en veilig in je bekken .