14 Reacties

6 dagen geleden

Hoi , ik ben zelf 21 weken en ik voel ook helemaal niks . Maar mijn placenta ligt aan de voorkant en de gynaecoloog zei dat het dan nog wel een aantal weken kan duren voor je wat voelt .

6 dagen geleden

Waar zit je placenta? Dat kan sowieso invloed hebben namelijk:)

6 dagen geleden

Reactie op Fier

Waar zit je placenta? Dat kan sowieso invloed hebben namelijk:)
Voor ligt het..

6 dagen geleden

Reactie op witje23

Hoi , ik ben zelf 21 weken en ik voel ook helemaal niks . Maar mijn placen ...
Mijne ligt ook voor is dit erg? Voor of achter??

6 dagen geleden

Reactie op VerrassendeMirage528069

Voor ligt het..
Dan is het niet dat je geen beweging ziet. Dat zie ik ook niet bij mijzelf. Schijnt dat het ook beter te zien is als de placenta achter ligt. Ligging maakt verder niet uit, maar kan dus een verschil geven in hoe de schopjes ervaren worden:)

6 dagen geleden

Reactie op Fier

Dan is het niet dat je geen beweging ziet. Dat zie ik ook niet bij mijzelf. ...
Niet gek*

6 dagen geleden

Ik heb dat ook. 22+2. . Placenta ligt voor . En dat kan heel normaal zijn. Nog even wachten zeg de verloskundige.

6 dagen geleden

Reactie op VerrassendeMirage528069

Mijne ligt ook voor is dit erg? Voor of achter??
Nee dat is helemaal niet erg. Alleen voel je de baby pas later . Dan als de placenta achter ligt

6 dagen geleden

Beweging ga je vaak echt pas later zien als de baby groter is en de bewegingen krachtiger.

5 dagen geleden

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ik ben komende maandag 22 weken en heb afgelopen week voor het eerst mijn buik ZIEN bewegen. (Alsof ik zelf hik. Maar dan tegelijkertijd met zo'n plopje/baby beweging. Ik voel nu al bijna een maand de plopjes(en mijn man kan ze ook voelen)- was daar dus wel erg vroeg mee. Maar bewegende buik is volgens mij heel normaal pas later te hebben, zeker bij placenta voor. (Die van mij ligt achter)

5 dagen geleden

Volgens mij als de placenta achter ligt is her wel de bedoeling dat je vanaf 24 weken iets voelt. Bij de placenta voor (heb ik ook) is dit soms pas bij 28 weken. Toevallig heb ik hier van d'r week de folder van meegekregen van de vk.

4 dagen geleden

Hier een voorliggende placenta en ook echt alleen plopjes die ik nu sinds een week voel ongeveer

4 dagen geleden

Mijn buik bewoog in de 19e week bijna meer dan nu in de 22e week, enkel eergisteravond zag ik weer even bobbels op mijn buik verschijnen. Hangt er erg van af hoe je kindje ligt. Placenta voor zorgt ook voor een dikkere wand waardoor je kindje al groter en sterker moet zijn wil het er doorheen komen. Plopjes voelen is een levende en bewegende baby, geen zorgen 馃槉

4 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Mijn buik bewoog in de 19e week bijna meer dan nu in de 22e week, enkel eer ...
Ja placenta ligt voor en me baby is al groter.. dan normaal ze zeiden dat is erg goed. Alleen me baby ligt op de zijde met rug naar echo toe馃槀