8 Reacties

22 dagen geleden

Hey! Ik heb dit in het begin heel erg gehad en nu zo nu en dan nog. Bij mij hielp veel rust pakken, veel drinken, een warme douche, een kop thee of sporten. Die laatste misschien vreemd maar daar ontspan je wel meer van. Het aller beste was slapen maar dat kan nou eenmaal niet altijd. Ik hoop dat je iets vind wat helpt! 🍀🍀

22 dagen geleden

Heel herkenbaar.. ik ben wel pas 13 weken maar erg last van hoofdpijn.. had ik bij mn eerste zwangerschap niet.. ik heb van meerdere mensen begrepen dat hoofdpijn tijdens zwangerschap een jongetje betekent.. 🤪

22 dagen geleden

Ik ook bijna iedere dag laatste weken! Verschikkelijk…

22 dagen geleden

Hier ook veel de afgelopen weken, paracetamol doet niks. Slapen werkt het beste, mijn hoofdpijn is ook voornamelijk aanwezig als ik mijn hoofd beweeg, dus slapen gaat redelijk goed. Verder wil even douchen soms wel wat verlichting geven.

22 dagen geleden

Hier ook maar heb een kindje van bijna een jaar dus kan ook niet voldoende me rust pakken helaas. Probeer zelf te slapen als mijn kindje ook gaat slapen. Ik moet zeggen dat ik snachts ook wel vaak onrustig slaap en ik denk dat ik daardoor ook veel hoofdpijn krijg. Hopelijk als het weer wat kouder word, dat het minder gaat worden en ik ook beter ga slapen

22 dagen geleden

Reactie op MenMF

Hier ook maar heb een kindje van bijna een jaar dus kan ook niet voldoende ...
Ja ik heb dus het zelfde probleem ik heb er nog 1 van 6 rond lopen die nu vakantie heb dus kan echt niet slapen dus moet het van de avond/ nacht hebben. Volgende week gaat hij weer naar school dan ff wat meer tijd voor mezelf.

22 dagen geleden

Ik heb er ook al een aantal weken last van.. ik krijg er ook echt oog/aura migraine van en ik werk 32 uur op de computer…. Ben nu al even thuis omdat het gewoon niet te doen is. Ik ga vanaf volgende week zwemmen voor ontspanning en Acupressuur proberen.

22 dagen geleden

Vandaag bij de fysio geweest omdat ik ook sinds een week barstende hoofdpijn heb. Mijn nekspieren zitten helemaal vast. Volgens haar zijn de oorzaken: - andere houding en slaaphouding door zwangerschap - spanning door zwangerschap - spanning door grotere cupmaat Klonk wel logisch dus misschien dat het ook voor jullie een tip is? Heb oefeningen meegekregen en ze heeft het los proberen te masseren. Hopen dat het helpt, volgende week nog een keer.