6 Reacties

14 dagen geleden

Hee, jaa ik heb het sinds gisteren ook heel erg. Ik kan wel wat hebben, maar dit is echt anders. Lig al hele dag in bed te rusten. Ik moet zeggen, ik heb een hele drukke week gehad ,dus misschien reageert me lijf daar op. Maar als je voelt dat t niet goed is, gewoon aan de bel trekken. Liever te vaak bellen dan te weinig.

14 dagen geleden

Bandenpijn? Heb het ook en mijn buik zit echt in een groeispurt momenteel.

14 dagen geleden

Ik heb ook regelmatig echt krampen en last van mn buik! En elke keer heb ik kort daarna het gevoel dat mn buik weer een stuk groter is 😅🥹

14 dagen geleden

Ik had al een dikke buik omdat ik zelf dikker ben, dus merk niet echt dat mijn buik echt groeit. Hopelijk zie ik het binnenkort wel want ik heb veel last.

14 dagen geleden

Ik herken dit niet maar ik wil je wel even zeggen dat het niet goed is dat de verloskundige jou dat gevoel geeft. Een verloskundige is er ook om jou gerust te stellen wanneer dit nodig is. Als er ooit misschien wel echt iets is, dat ben je misschien ook terughoudend terwijl je zorgen dan misschien terecht zijn. Blijf altijd bedenken dat het om de gezondheid van jouw baby en lichaam vind. Er bestaat geen zeuren of aanstellen in deze situaties, je moet gewoon kunnen bellen wanneer je je zorgen maakt. Milde krampen kunnen trouwens ontstaan door het groeien van je baarmoeder, als ik krampen heb denk ik altijd maar hè ik groei en dat is goed 😊

14 dagen geleden

Ik heb vandaag ook flink wat steken onder in. Hier 17+4. Denk dat het gewoon het ‘groeien’ is maar ja..