3 Reacties

één maand geleden

Ik krijg enkel pijn als ik te veel heb gedaan. Het gaat ook niet 1 2 3 over als ik daarna even rustig ga zitten, ik moet dan echt stoppen met waar ik mee bezig ben en gewoon gaan zitten of liggen en zeggen dat de dag dan gewoon even klaar is… de volgende dag gaat het dan wel weer. Dus misschien doe je dan nog steeds echt te veel?

één maand geleden

Heb je het al even besproken met je verloskundige/ gynaecoloog? Mijn buik doet ook wel pijn en vind hem erg gevoelig, harde buiken heb ik nog maar 1 keer gehad gelukkig. Met je voorgeschiedenis zou ik het wel aankaarten en niet wegwuiven. Kan je goed rust nemen gezien je schrijft dat je het probeert?

één maand geleden

Heb je toevallig al je urine laten testen? Heel veel harde buiken (en buikpijn) kan duiden op een blaasontsteking, en als je dit niet verhelpt kan het overgaan in een nierbekkenontsteking Dus zou als je dat niet gedaan hebt zeker even laten testen! Harde buiken zo vroeg in zwangerschap zo erg zijn volgens mij helemaal niet zo ‘normaal’, maar bel ook je VK even voor advies?