11 Reacties

3 maanden geleden

Jep 🤷🏻‍♀️😂 Ik kan zeggen dat ik iets moet pakken en het drie sec later echt vergeten zijn

3 maanden geleden

Jaaa nu al zwangerschapsbrein

3 maanden geleden

Hier ook heel erg, word gek van mezelf wat dat betreft

3 maanden geleden

Ik heb daar ook last van🤭

3 maanden geleden

Hey dames ik kan aanraden om extra omega 3 bij te slikken dit heeft mij enorm geholpen bij mijn vergeetachtigheid en mijn humeur.

3 maanden geleden

Reactie op Femkex07

Hey dames ik kan aanraden om extra omega 3 bij te slikken dit heeft mij eno ...
Wat goed! Welke slikte je als ik vragen mag?

3 maanden geleden

Reactie op Femkex07

Hey dames ik kan aanraden om extra omega 3 bij te slikken dit heeft mij eno ...
Dit doe ik al dagelijks 🙃 helpt niet heel veel denk ik, maar misschien was het anders nog erger geweest 😅

3 maanden geleden

Ik volg ook mee welke omega 3 jullie slikken

3 maanden geleden

Ik ook! Word er gek van en schaam me soms best wel... heb ik op het werk mensen gebeld, mensen bellen me (soms dagen later) terug, nummer had ik opgeslagen dus staat gewoon een naam in beeld, zegt het me gewoon helemaal niks... ik luister naar wat diegene zegt en probeer te ontrafelen waar het over gaat zonder iets te laten merken... echt, als dit nu al begint...?! Of: ik appte iemand om te feliciteren met haar verjaardag, lekker op tijd op de dag ook, dacht: "ha, dit kan ik niet meer vergeten!"✅️ Wat denk je... krijg een appje terug met dat ze de felicitatie graag bewaart tot over 5 dagen, dan is ze jarig, vandaag was namelijk de sterfdag van haar man (was idd vorig jaar, was toen nog op de uitvaart). Kon wel door de grond zakken... te beschamend toch? Ik slik trouwens al een beste tijd die zwangerschapsvitamines van Davitamon met omega-3...

3 maanden geleden

8 weken . Ik vergeet echt extreem . Niet te doen !

3 maanden geleden

Herkenbaar! Ik heb ADD en ben sowieso al erg vergeetachtig en chaotisch, maar nu nog erger! Van de week was ik de autosleutels kwijt. Na lang zoeken en mijn stappen traceren, lagen ze in de achterbak van onze andere auto 😅