39 Reacties

9 dagen geleden

Een jongetje denk ik

9 dagen geleden

Heb je geen foto waar je de nub kan toepassen? Puur op een bobbel tussen de benen je focussen op het geslacht vind ik een lastige. Zij denken dus een jongetje?

9 dagen geleden

Ik zou meisje zeggen aan de hand van deze foto😅

9 dagen geleden

Bij ons was bij de echo op 18w echt een heel duidelijk piemeltje te zien tussen de twee benen. De echo die wij daarvan hebben lijkt niet op wat jij hier hebt gepost (voor zover ik je echo begrijp is links het bekken en dan daaraan de twee beentjes zichtbaar?).

9 dagen geleden

Aan de hand van deze foto zou ik ook een meisje zeggen

9 dagen geleden

Ik vind de foto erg lastig, zo te zien de reacties ook. Je ziet geen duidelijk uitsteeksel, maar ook geen hamburgertje/ streepjes zoals ze zeggen.

9 dagen geleden

Als ik die van mijn zoon vergelijk dan is dit zeker een meisje

9 dagen geleden

Reactie op Eva2349234

Als ik die van mijn zoon vergelijk dan is dit zeker een meisje
Ik heb precies hetzelfde!

9 dagen geleden

Ik zou denken: een meisje… Laat je ons niet te lang in spanning 😉

9 dagen geleden

Denk ook meisje!

9 dagen geleden

Enigszins vergelijkbaar 😊

9 dagen geleden

Ik denk ook meisje.. 👀

9 dagen geleden

Lijkt mij een meisje, mijn baby is een jongen en daar zie je overduidelijk iets tussen de benen zitten. Was met 16+6 wk.

9 dagen geleden

Jongen

9 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn eerste zoontje. Met 16 weken geslachtsecho kregen wij te horen een meisje en met de 20 weken echo was dit ineens een jongetje. Direct na de geboorte was bekend waarom er een verkeerde uitslag was met het geslacht. Maar o.b.v. deze foto zou ik zeggen een meisje. Mocht je ook dit scenario in deze volgorde hebben gehad kan je altijd een vriendschap/bericht sturen!

9 dagen geleden

Meisje!

9 dagen geleden

Na aanleiding van deze foto zou ik zeggen meisje. De pottyshot van onze jongen ziet er echt anders uit.

9 dagen geleden

Maak je lid van nub theory queens op Facebook, zij beoordelen ook Potty shots, en zitten heel vaak goed

9 dagen geleden

Dank iedereen voor de reacties. Bij de laatste echo zeide ze inderdaad een meisje, wat we zelf ook dachten te zien op bewegend beeld. 🩷

9 dagen geleden

Reactie op NorthernLights05

Dank iedereen voor de reacties. Bij de laatste echo zeide ze inderdaad een ...
Ik zou dat ook zeggen in vergelijking met de potty shot van mijn zoon destijds, daar was met 15+3 al o-ver-duidelijk een piemeltje te zien