39 Reacties

vor 9 Tagen

Reactie op LV00

Ik zou dat ook zeggen in vergelijking met de potty shot van mijn zoon desti ...
Ter vergelijking dus van mijn zoon: en ik snap dat het niet bij iedere jongen zo duidelijk zal zijn, maar bij het overgrote deel is het met 20 welen toch vrij duidelijk geloof ik

vor 9 Tagen

Reactie op NorthernLights05

Dank iedereen voor de reacties. Bij de laatste echo zeide ze inderdaad een ...
Dit lijkt mij heeeel overduidelijk een meisje😋. Misschien hebben ze eerder een navelstreng gezien?

vor 9 Tagen

Reactie op Momof2boysss

Dit lijkt mij heeeel overduidelijk een meisje😋. Misschien hebben ze eerder ...
Ja dat vermoeden hadden wij ook!

vor 9 Tagen

Oef dit hebben wij ook gehad. Met 16wk zeiden ze meisje met 20 wk jongen en nu komende maandag nog eens kijken. Maar aan de hand van deze foto.. ondanks alle reacties van een meisje zou ik toch eerder zeggen een jongen.

vor 8 Tagen

Dit is overduidelijk een meisje hoor want bij een jongen (zie mijn eigen 20 weken echo) zie je echt een uitsteeksel en dat zie ik bij jouw niet.

vor 8 Tagen

Dit was onze van een meisje

vor 8 Tagen

Ik zou ook denken een meisje, maar goed ik ben geen pro. Bijgevoegd is onze waar echt heel duidelijk een mannetje op te zien is

vor 8 Tagen

Maar nu ben ik wel benieuwd, aan de topicstarter: Wat vind je er zelf van? Vind jij het duidelijk zichtbaar? Of denk je nu dat je bij de geboorte opníeuw verrast gaat worden? 😃

vor 8 Tagen

Meisje

vor 8 Tagen

Dit is voor mij duidelijk een meid.

vor 8 Tagen

Reactie op bobbie3000

Maar nu ben ik wel benieuwd, aan de topicstarter: Wat vind je er zelf van? ...
Ik denk zelf een meisje nav de echo foto's. Maar na alle verhalen online hou ik er toch een klein beetje rekening mee dat het toch een jongetje blijkt. Wij hebben gelukkig geen voorkeur dus laat maar komen wat het ook wordt! 🩷🩵
Meisje

vor 8 Tagen

Reactie op NorthernLights05

Ik denk zelf een meisje nav de echo foto's. Maar na alle verhalen online ho ...
Ik zou zelf wel de 20-weken ‘geloven’ al helemaal als het de medische echo was. Daar zijn mensen toch veel beter geschoold. Plus, het is alweer in een verder stadium dus duidelijk te zien (waarschijnlijk al helemaal op bewegend beeld en niet alleen deze afdruk)

vor 8 Tagen

Duidelijk een meisje! Zie onze echo

vor 8 Tagen

Wij hebben hetzelfde. Met 15 weken een geslachtsecho laten doen. Zouden 🩵🩷 zijn. Vandaag met de 20 weken echo zagen ze echt 2 piemels😅
Waren jullie btw niet geschrokken of verrast? Haha

vor 8 Tagen

Meisje