23 Reacties

één maand geleden

Wat rot zeg! Zelf geen ervaring mee, mijn nipt staat gepland voor volgende week. Wil je wel even enorm veel sterkte toewensen! Hopelijk toch loos alarm ❤

één maand geleden

Ons kindje had een andere chromosoom afwijking en wij mochten eerst een echo bij een expert

één maand geleden

Heel veel sterke ! ❤️

één maand geleden

Sterkte! 🤍

één maand geleden

Sterkte💝

één maand geleden

Misschien kan je in de januari groep contact zoeken, omdat die meiden allemaal al getest zijn, in deze groep nog niet

één maand geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-januari-2025/slechte-nipt-uitslag-OdO5a3Y?page=1

één maand geleden

Sterkte 😘

één maand geleden

Wat een spanning, heel veel sterkte😘😘

één maand geleden

Ja, zelfde ervaring gehad bij vorige zwangerschap. Vlokkentest bevestigde helaas de nipt.... Kansen weet ik niet precies, volgens mij 90% kans dat nipt klopt als uitslag doen syndroom is ☹️. Heel veel sterkte!!

één maand geleden

Hoi, wat een vervelend nieuws. Ik heb afgelopen Maart hetzelfde meegemaakt. Je mag mij een berichtje sturen! Veel kracht!

één maand geleden

Sterkte! :’(

één maand geleden

Sterkte! Ps. Ik heb een neefje van 2 met het downsyndroom en het is een heerlijk ventje. Mijn zus ervaart het als een grote zegen om hem te hebben. Wilde ik toch even zeggen 😘

één maand geleden

Ik heb een lieve zoon met Down Syndroom. Hij is 7 jaar. In die tijd was de NIPT er nog niet, en kwam het er ook niet uit met de Combinatietest. Sterkte met de onderzoeken en uiteindelijke beslissing!

één maand geleden

Wij hebben vorige week hetzelfde te horen gekregen. Afgelopen maandag de vlokkentest gehad en morgen de uitslag. Nekplooi was ook verdikt. De kans is heel groot dat het morgen bevestigd wordt. Hebben jullie de uitslag ook al gehad? Het is echt een nachtmerrie dit😢 Wij hebben besloten om de zwangerschap af te breken als het voor 100% bevestigd wordt😢

één maand geleden

Reactie op Rianeke

Wij hebben vorige week hetzelfde te horen gekregen. Afgelopen maandag de vl ...
Heel veel sterkte! 🤍

één maand geleden

Een vergelijkbaar belletje is mij bekend.. kregen wij maandag. Bij ons is de NIPT ook niet helemaal positief, maar dat betreft chromosoom 7 en wellicht alleen problemen met mijn placenta.. maar al met al spannende tijden. Jullie heel veel sterkte ❤️‍🩹

één maand geleden

Sterkte! ❤️

één maand geleden

Sterkte💛

één maand geleden

Nipt was in orde maar maandag controle en dinsdag vlokken test ivm nek plooi meting 13 weken echo