6 Reacties

2 maanden geleden

H茅 wat balen! Kan je met witte ruis op toch een beetje proberen te slapen? Wij zijn net klaar met verbouwen en nu zijn de achterburen begonnen 馃檮 Maar met white noise op Spotify aan, kan ik toch een dutje doen, echt wel nodig 馃槵

2 maanden geleden

De vermoeidheid is nog een drama vanwege de misselijkheid en het overgeven. Mijn ijzer is gezakt door het niet eten en mijn conditie is helemaal kapot. Alle spieren doen pijn. Ik zit echt in een dipje 馃様. Ik ben nu op vakantie en merk dat ik mentaal erop achteruit ga want ik voel mij niet lekker. Zaterdag ben ik 12 weken ik hoop dat ik over een week of 2 weer de oude ben. Ik moet met 16 weken weer beginnen met werken ik heb er op dit moment echt een hard hoofd in.

2 maanden geleden

Reactie op Lauwiene

H茅 wat balen! Kan je met witte ruis op toch een beetje proberen te slapen? ...
Ik ben een slechte slaper dus dat lukt niet. Zelf door me oordopjes hoorde ik het geluid er hard. Maar smiddags geen geluid en net toch een uurtje kunnen slapen

2 maanden geleden

Ik slaap overdag zo zo veel, echt zo moe en in de nacht kom ik niet in slaap en word ik uiteraard tot 5 keer toe wakker 馃槦 ik ben vandaag precies 11 weken

2 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ik ben een slechte slaper dus dat lukt niet. Zelf door me oordopjes hoorde ...
Fijn!!

2 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Ik slaap overdag zo zo veel, echt zo moe en in de nacht kom ik niet in slaa ...
Helaas zo herkenbaar. Ik word sowieso 2 keer wakker omdat ik moet plassen en vaak word ik wakker door me man die snurkt. Maar had er eerst wel iets minder last van