9 Reacties

één maand geleden

Foto van 18.5 weken

één maand geleden

Ik heb dat ook wel hoor. Ligt bij mij aan heel veel dingen, tijdstip van de dag, maar ook wat ik gegeten heb en hoe opgeblazen mn buik is

één maand geleden

Mijn buik lijkt ook niet elke dag even groot. Ik denk dat er sowieso verschil zit in s ochtends en s middags. En waar je baby ligt, misschien de ene keer wat meer naar voren en de andere keer wat meer naar achteren.

één maand geleden

Ik heb geen ervaring maar ik heb een tijdje Gio Latooy z'n vlogs gekeken. Zijn vriendin is ook zwanger en uit mijn hoofd had zij hetzelfde.

één maand geleden

Heel herkenbaar hoor. Kan soms ontzettend onzeker zijn over de groote van mijn buik. En de andere dag is hij mega aanwezig. Zoals al gezegd is ben je de ene keer waarschijnlijk wat meer opgeblazen dan de andere keer en kan de ligging van je kindje ook verschil maken

één maand geleden

Heyy dat heb ik ook! Als ik smorgens wakker wordt heb ik soms helemaal geen buik en dan ineens popt ie weer en heb ik een mega buik. Echt een groot contrast. Had ik de vorige zwangerschap ook tot ongeveer 20 weken op een gegeven moment was hij smorgens gewoon wat kleiner dan smiddags maar wel de hele dag aanwezig!

één maand geleden

Je maag en darminhoud spelen nog steeds een grote rol in hoe je buik nu is. Ik herken dit ook heel erg.

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! Gelukkig is het dus herkenbaar, wat kun je soms onzeker worden van zulke dingen😂🙈

één maand geleden

Heel herkenbaar! Gisteravond had ik ineens ‘n hele buik, mijn man viel het ook op. Waarschijnlijk was ik gewoon super opgeblazen op het einde van de dag en inderdaad in de ochtend of als je beter naar de wc kan is het ineens weer bijna geheel weg.