10 Reacties

11 dagen geleden

Nou ik lig dus ook wakker van kiespijn ik heb net gespoeld met zout en water dat verlicht wel iets ik wacht tot 8 a 9 uur en dan ga ik ook gelijk bellen

11 dagen geleden

Water met zout tegen kiespijn Neem een glas gekookt water en voeg hier ongeveer 2 eetlepels zout aan toe. Laat het water tot een drinkbare temperatuur afkoelen en spoel uw mond met het water met zout. Slik het niet door, maar spoel uw mond en dan voornamelijk rond de pijnlijke kies.

11 dagen geleden

Ik hoop dat het je iets helpt
Oh dankje. Heb inderdaad wel gespoeld met zout water maar niet met gekookt water is dat beter?
Nou de kies moet eruit.. straks naar de kaak chirurg in ziekenhuis.. jeejj maar dan ben ik er wel vanaf

10 dagen geleden

Oh ik heb ook zoooo tandpijn elke week komt het wel terug ! Ben al ja de tandarts geweest en hebben ze me gebit gereinigd maar hij kon het verder niet zo zien of er iets anders was maar je kan er gewoon niet van slapen en niks helpt echt .. hielp er iets echt goed bij iemand ? Paracetamol helpt niet ieder geval

10 dagen geleden

Reactie op LeergierigeZonnewende543619

Oh dankje. Heb inderdaad wel gespoeld met zout water maar niet met gekookt ...
Ik had dit zo van internet afgrplukt hopelijk is het een beetje gelukt en heb je nu minder pijn

10 dagen geleden

Reactie op jk2402

Oh ik heb ook zoooo tandpijn elke week komt het wel terug ! Ben al ja de ta ...
Ja ik zou ze vandaag bellen maar eindstand erg druk geweest en ben helemaal vergeten.. maar bij mij hrlpt dus wat ik eerder stuurde had water met zout.. en anders op kruidnagel kauwrn dat verdoofd
Ohh dat is echt niet fijn.. bij mij hebben ze de verstandskies eruit gehaald maandag en dat is ook geen pretje want mag natuurlijk geen ibuprofen.. doe het uiteraard voor een goed doel maar het is wel pittig die pijn met paracetamol. Niks is erger dan pijn aan tanden.. Bah

6 dagen geleden

Reactie op LeergierigeZonnewende543619

Ohh dat is echt niet fijn.. bij mij hebben ze de verstandskies eruit gehaal ...
Wel blij voor je dat je hij eruit is gehaald hopelijk heb je per dag er minder last van