20 Reacties

één maand geleden

(Nog) niet herkenbaar, maar moest wel even lachen. Herken je verhaal van mijn nicht, zij had er zelf ook last van. Denk dat iedereen wel eens vergeet waar ze heen wilden of waarom ze ergens zijn/ welke boodschappen er ook weer gedaan moesten worden. Je hebt in elk geval een goed excuus 😁 komt ook wel weer goed.

één maand geleden

Ja herkenbaar.. Telefoon op rare plekken neerleggen en vergeet continu waarom ik ergens naar toe liep. Ik was sowieso al chaotisch, maar het is echt een stuk erger. Soms bijna gênant op werk😬

één maand geleden

Welcome pregnancy brain 🤪

één maand geleden

🤣🤣🤣🤣 dit heb ik ook. Continu vergeten waar ik iets heb neergelegd of wat ik wil zeggen.

één maand geleden

Ik heb zo gisteren mijn vieze bord en mok in de koelkast gezet? 🤯

één maand geleden

Een lesboek gekopieerd, kopietjres in de oudpapierbak en folders die ik onderweg op de mat vond, terug in het lesboek gestopt 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Haha dit herken ik echt zo erg! Ik ben normaal super gestructureerd, maak nooit lijstjes want m’n hoofd dat het vanzelf maar nu… Ik vergeet chronisch wat ik moet halen bij de supermarkt. En zelfs al maak ik een lijstje dan krijg ik het nog voor elkaar thuis te komen met allemaal nuttige en lekkere dingen maar niet met dat éne product waarvoor ik ging 🙈

één maand geleden

Reactie op Fleuri25

Haha dit herken ik echt zo erg! Ik ben normaal super gestructureerd, maak n ...
Nou dat dus. Ik ben echt een trein op rails. Ik rijd er compleet naast momenteel 😂

één maand geleden

Reactie op josephine18

Een lesboek gekopieerd, kopietjres in de oudpapierbak en folders die ik ond ...
Heerlijk 😂

één maand geleden

Reactie op Kuskus

Ik heb zo gisteren mijn vieze bord en mok in de koelkast gezet? 🤯
Oh ja en dan later weer open doen en echt nog afvragen hoe dat daar komt 😂

één maand geleden

Reactie op Ina33

Welcome pregnancy brain 🤪
🥴🩷

één maand geleden

Reactie op Butterfly90

🤣🤣🤣🤣 dit heb ik ook. Continu vergeten waar ik iets heb neergelegd of wa ...
Wat ik wilde zeggen vind ik nog het ergste eigenlijk.

één maand geleden

Reactie op Karly123

Ja herkenbaar.. Telefoon op rare plekken neerleggen en vergeet continu waar ...
Mijn telefoon heb ik tegenwoordig aan een koordje en standaard op luid. Want die laat ik ook nog in de koelkast liggen..

één maand geleden

Misschien stom antwoord maar weet je zeker dat dit van de zwangerschap is? Ik ken meerdere personen die dit na een heftige corona hebben opgelopen . Die erg vergeetachtig zijn geworden, soms niet uit woorden komen. En spontaan andere dingen gaan doen dan dat ze wilden doen.

één maand geleden

Reactie op Jnnhdn

Misschien stom antwoord maar weet je zeker dat dit van de zwangerschap is? ...
Is geen stom antwoord hoor. Altijd goed als het aankaart. Ik heb in het begin corona gehad en toen geen last van gehad. En nu bijna mijn weten verder geen corona gehad. Zelf denk ik toch dat het met de hormonen te maken heeft. Ben ook erg emotioneel. Maar het is altijd goed om mee te nemen. Maar waar het ook vandaan komt.. ik doe er weinig aan 🤷🏽‍♀️🥴

één maand geleden

Herkenbaar!! Heb een keer de tip gekregen om magnesium bisyclinaat te slikken voor het slapen gaan. Dat helpt voor mijn gevoel wel een beetje!

één maand geleden

Hier ook! Ik vergeet alles en de kleinste dingen!

één maand geleden

Reactie op Zomerbaby22/Winterbaby25

Herkenbaar!! Heb een keer de tip gekregen om magnesium bisyclinaat te slikk ...
Ga ik eens proberen! Tnx 🌸

één maand geleden

Hahaha ja ik herken t 😅😂