7 Reacties

2 maanden geleden

Haha mijn dochtertje wilt dus dat ik ga testen met haar erbij 😂, ze zegt al een tijdje dat ik zwanger ben… dus ik ga dat zo met haar doen niet heel speciaal maar voor haar denk ik wel

2 maanden geleden

Wij gaat het onze dochter vertellen dmv een boekje dat heet ; Chloé krijgt een broertje of zusje. Maar gezien de leeftijd is het misschien een leuk idee om een speurtocht door het huis te doen met aanwijzingen/raadsels. Als je op Google kijkt vind je hier verschillende ideeën van.

2 maanden geleden

Wij zeiden onze dochter (4,5) dat we haar iets wilden vertellen en dat we een hint hadden. De hint was een cadeautje: zo'n babypop van littledutch met wiegje etc. Ze sjouwt nu 24/7 rond met 'haar baby'. Heel leuk! Voor de oudste is een speurtocht inderdaad wel heel leuk zoals iemand hierboven noemde!

2 maanden geleden

Reactie op Irissdw

Wij gaat het onze dochter vertellen dmv een boekje dat heet ; Chloé krijgt ...
Leuk idee! Ik ga Googlen! Boekjes en dergelijke vind ik leuk voor de jongste van 2 en misschien die van 4 maar die van 6 en 9 wilde ik iets spectaculairders doen, die krijgen het al zo bewust mee. (Willen ook heel graag nog een keer een broertje of zusje dus heb wel zin in hun reactie)

2 maanden geleden

Ons zoontje van net 7 hebben we een cadeautje gegeven… een ingepakte speen. Hij heeft echt lang moeten raden voor hij er achter was voor wie die speen straks is!

2 maanden geleden

Onze dochters zijn 7 en 9 jaar. Wij gaan met z'n vieren tekenen wat we die dag allemaal hebben gegeten en wat er dus in onze buik zit. Als iedereen het af heeft, gaan we alle tekeningen bij langs. Ik heb dan ook heel klein een baby'tje getekend. 😊

2 maanden geleden

Reactie op SharonO

Onze dochters zijn 7 en 9 jaar. Wij gaan met z'n vieren tekenen wat we die ...
Wat origineel! 👍 ben benieuwd of ze het snel doorhebben