17 Reacties

2 maanden geleden

Bij 3+6 omdat ik twee dagen daarna met mijn moeder naar de Efteling zou gaan. Maar normaal zouden we tot de 1e goede echo (7 weken) gewacht hebben denk ik, ivm herhaalde miskramen.

2 maanden geleden

Ik zei het al met 6 weken was zo misselijk en na de eerste echo mochten mensen het wel weten. Het kan altijd misgaan.

2 maanden geleden

Bij de eerste gelijk na de eerste echo ( een kloppend hartje) nu bij de tweede na de termijn echo dat komt ook omdat mijn man niet mee kon naar de eerste echo omdat onze dochter ziek was.

2 maanden geleden

Nog niet, ben nu 7+4, maar willen het pas rond 12/13 weken vertellen 😅 dan doen we gelijk de hele familie 😁

2 maanden geleden

Wij hebben het na de eerste echo, met bijna 7 weken, aan mijn ouders verteld. De ouders van mijn vriend weten het nog niet, ook simpelweg omdat we die nog niet hebben gezien. Weten jouw ouders het al Kinderwens1?

2 maanden geleden

Wij hebben het 4+4 verteld. Ik kan dat toch niet geheimhouding tegen m'n ouders 😂

2 maanden geleden

5+3 omdat mijn vriend bij mijn vader in het bedrijf werkt. Wij wouden geen smoesjes verzinnen voor de geplande afspraken. Haha

2 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Nog niet, ben nu 7+4, maar willen het pas rond 12/13 weken vertellen 😅 dan ...
Wij ook met de 12/13 weken, ik ben nu 7+1.

2 maanden geleden

Nog niet! Ben nu 6+4 en we willen het na de eerste echo vertellen (15 juli) dat hebben we de vorige keer ook gedaan. Toen werd het helaas alsnog een miskraam. Toch nu ervoor gekozen om het niet eerder te vertellen, omdat we, stel het zou nu misgaan, de steun toch wel krijgen en we het leuk vinden om tijdens het vertellen de echo te kunnen laten zien.

2 maanden geleden

Bij 4+6 aan mn moeder en 6w aan schoonmoeder. Ik dacht dat ik al n week verder was. Ik wilde het zo vroeg in ieder geval wel al aan iemand kunnen delen. Nu met 9w weet familie en schoonfamilie het omdat we met beiden een weekend weg zijn geweest.

2 maanden geleden

7+5, ervoor waren m’n ouders op vakantie. Anders had ik het al eerder verteld want ik kan het slecht verborgen houden voor hen 😂. Schoonouders met 7 weken, we hadden een lunch met ze en ze weten heeel goed dat ik áltijd carpaccio neem met rosé dus wilde voorkomen dat ze gingen raden.

2 maanden geleden

Wij hebben het gisteren, met 7+3 verteld, nadat we afgelopen week het hartje hebben zien kloppen. We wilden het niet te vroeg delen, maar ook niet te lang wachten.

2 maanden geleden

Ik wacht even tot ik de termijn echo gehad heb, in feb een miskraam gehad en toen had ik mijn moeder het al vroeg verteld maar voelt toch fijner om het even alleen met mijn partner te delen vind het nu zowiso te vroeg ben nu 6+2

2 maanden geleden

Wij met 8 +2 dagen. We hebben gewacht tot de eerste echo. Alles bleek goed. Toen hebben we het aan ouders en broer verteld. De rest van de wereld mag nog even wachten.

2 maanden geleden

Mijn moeder meteen, zijn ouders bij 8,5 week, na de eerste echo.

2 maanden geleden

Ik ga het pas met iets meer dan 11 weken zeggen. Zwangerschap van mijn zoontje al met 5 weken gedaan en schoonmoeder zuurde steeds wanneer mogen we het zeggen. Dus nu voor gekozen om het hun met jets meer dan 11 weken te zeggen. Mijn ouders gaan deze week ook 3 weken weg. En schoonouders ook nog paar dagen. Dus komt mooi uit