16 Reacties

2 maanden geleden

Ook aan mijn werk , omdat ik ook veel misselijk was. En aan dichte familie/vrienden.

2 maanden geleden

Reactie op El.11

Ook aan mijn werk , omdat ik ook veel misselijk was. En aan dichte familie/ ...
Hoe ver was je toen je het vertelde

2 maanden geleden

Met 4 weken heb ik het mijn zussen en moeder al verteld. Ik ben ook echt een deler en zou als het misgaat het echt niet voor mezelf willen houden. Werk ook in de zorg en kwa klachten gaat t aardig. Maar toen er patient met besmettingsgevaar binnen kwam (na chemo behandeling) vond ik het zelf wel zo veilig om het mijn wijkverpleegkundige en beste collegatje te vertellen. Zo kan ik die patient wat makkelijker ontlopen in haar besmettings periodes :) De rest van de collega's hoop ik pas op de hoogte te stellen na de echo! Vorige zwangerschap moest ik het veelste vroeg vertellen door zware klachten, maar dat is deze x gelukkig niet het geval! Doe vooral waar JIJ je goed bij voelt zou ik zeggen

2 maanden geleden

Reactie op Anne-Lize

Hoe ver was je toen je het vertelde
5+4 weken.

2 maanden geleden

Ik had bij mijn miskraam in feb mijn moeder en nog een aantal mensen het verteld nu wacht ik zowiso de termijn echo af

2 maanden geleden

Ik ben voor de tweede keer zwanger en heb het nu al aan best wat mensen verteld (ouders, directe collega's en ook steeds meer goede vrienden als ik ze zie).

2 maanden geleden

Ik heb het ook op m’n werk verteld met 6,5 week omdat ik erg moe ben en daarnaast ook positief heb getest op Covid.. Ze reageerde heel goed.

2 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Ik ben voor de tweede keer zwanger en heb het nu al aan best wat mensen ver ...
Hoever ben jij

2 maanden geleden

Wij nog niemand verteld. Ik wil het denk ik ook pas of bij de 1e echo vertellen aan ouders broer zussen. Die hebben wij volgendeweek met 8 weken. Mijn ouders zijn daarna 3 weken op vakantie dus anders pas daarna maar dit moeten we nog even kijken. Rest van vrienden familie rond de 15 weken.

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Wij nog niemand verteld. Ik wil het denk ik ook pas of bij de 1e echo verte ...
Dit willen we trouwens pas zo laat vertellen aan familie omdat ik met de vorige zwangerschap dit met 5 weken hebben verteld en mijn schoonmoeder de heletijd zat te zeuren dat ze het wilde zeggen en niet voor zich kan houden 😅

2 maanden geleden

Reactie op Anne-Lize

Hoever ben jij
Nu 6.5 week zwanger

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Wij nog niemand verteld. Ik wil het denk ik ook pas of bij de 1e echo verte ...
Mijn ouders en broers en zussen weten het niet alleen collega's en woon en werk een uur bij mijn ouders vandaan

2 maanden geleden

Ik werk in de zorg ben vanwege erge krampen ook ziek geweest heb het sowieso manager vertelt en wel 2 collega's

2 maanden geleden

Vandaag met waarschijnlijk 6+2 weken moeten vertellen op werk omdat er een kindje met 5e ziekte is op de groep.. liever toch al vroeg vertellen dan risico lopen.. maar vindt het wel balen dat ik het niet op een ‘leuke’ manier had kunnen vertellen en met wat meer zekerheid.. nog geen echo gehad namelijk..

2 maanden geleden

Reactie op NV

Vandaag met waarschijnlijk 6+2 weken moeten vertellen op werk omdat er een ...
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Wij hebben ook een kindje met de 5e ziekte en ik heb het ook moeten zeggen. Ik ben nu 7 weken en ook nog geen echo gehad. Wel heb ik het kunnen beperken tot mijn leidinggevende en assistent leidinggevende. Dus voor mijn naaste collega’s kan ik nog iets leuks verzinnen

2 maanden geleden

Reactie op NV

Vandaag met waarschijnlijk 6+2 weken moeten vertellen op werk omdat er een ...
Wat bedoel je met 6+2 ? 6 weken en 2 dagen?