12 Reacties
9 maanden geleden
Ik volg mee, 3,5 week geleden bevallen en alsof ik een tampon in heb en het gevoel dat de bodem van het lichaam zeg maar is verzakt, heel gek en kan erdoor niet goed lopen...
9 maanden geleden
Ja dit heb ik ook gehad na week 4 trok dit gelukkig weg.. ik was ook echt bang voor ern verzakking maar denk dat het gewoon is geweest omdat alles beurs is en je alles nu 100× beter voelt.. nu het bij mij genezen is allemaal voelt alles weer als normaal..
9 maanden geleden
Reactie op springinhetveld
Ja dit heb ik ook gehad na week 4 trok dit gelukkig weg.. ik was ook echt b ...
Ik hoop het!
Ga zo even de verloskundige bellen om het te laten checken.
Dank in ieder geval
9 maanden geleden
Hi ladies!! Ik lees ook ff mee want herken het gevoel. Na de bevalling voelde het nog als een bowlingbal die tussen mn vagina en anus lag en inmiddels voelt het als een grote knikker. Gevoel neemt wel wat af dus langzaamaan.. zou het al de bedoeling zijn on de bekkenbodemspieren te trainen hiervoor?
9 maanden geleden
Reactie op xxFCxx
Wat zei je verloskundige?
Ben ik ook erg benieuwd naar 😊
9 maanden geleden
Hi!
Ben geweest vandaag.
Ze zei dat mijn baarmoeder gewoon mooi diep lag en wat ik nu voelde was de voorwand van mijn vagina. Die was dus was zwakker maar steekt niet uit oid.
Rustig aan doen en niet te veel tillen. Als het erger wordt, weer contact opnemen en anders over twee weken even laten controleren nog. Indien nodig naar bekkenbodem fysio!
Dus ben wel gerustgesteld en we gaan het zien
9 maanden geleden
Reactie op PlantPower
Hi!
Ben geweest vandaag.
Ze zei dat mijn baarmoeder gewoon mooi diep lag ...
Ik had op dat termijn precies die klachten. Het is nu na bijna 6 weken bijna helemaal weggetrokken!
9 maanden geleden
Reactie op Kim-regenboogbaby
Ik had op dat termijn precies die klachten. Het is nu na bijna 6 weken bijn ...
Heeeel fijn om te horen ❤️🙏