12 Reacties

2 maanden geleden

Dit heb ik ook!!! Ik gebruik bijvoorbeeld al een jaar lang steeds dezelfde geur van rituals in onze slaapkamer en sinds de afgelopen 2 weken kan ik de geur gewoon NIET meer aanstaan, het ruikt zoooo vies馃槶 maar als ik het mijn man vraag ruikt hij geen verschil

2 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Dit heb ik ook!!! Ik gebruik bijvoorbeeld al een jaar lang steeds dezelfde ...
Ja! En overal ruik ik vis/vleesgeur of vuilnis terwijl dit er helemaal niet is!! Alsof ik het me verbeeld

2 maanden geleden

Jaa heb ik ook en woon al in een huis waar het normaal al naar riool ruikt en gwn oud huis gelukkig ga ik verhuizen

2 maanden geleden

Herkenbaar ik vind ook heel veel dingen vies ruiken. En me huis als ik binnenkom. Terwijl me huis echt altijd fris en schoon is.

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! Wordt er (extra) misselijk van 馃ぎ

2 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Dit heb ik ook!!! Ik gebruik bijvoorbeeld al een jaar lang steeds dezelfde ...
Ooh ik had ook ergens rituals geurstokjes en die kan ik ook echt niet uitstaan! 馃槀

2 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Dit heb ik ook!!! Ik gebruik bijvoorbeeld al een jaar lang steeds dezelfde ...
Bizar h猫! Ik heb dat ook met Rituals geurstokjes. Hiervoor vond ik ze heerlijk, nu vind ik ze toch vies 馃槅

2 maanden geleden

Ja als ik de koelkast opentrek moet ik echt kokhalzen, dus doe standaard mn neus dicht of adem in als ik iets nodig heb. En mijn shampoo die ik voor de zwangerschap heerlijk vond, kan ik nu echt niet handelen...

2 maanden geleden

Reactie op ItsB

Ja als ik de koelkast opentrek moet ik echt kokhalzen, dus doe standaard mn ...
Haha, echt he. Dieeepe inademing voor de koelkast opengaat en dan zsm alles pakken 馃樂

2 maanden geleden

Mijn ex wast blijkbaar de kleding met een heel sterk ruikend wasmiddel. Broek van mijn zoon blijft er na het wassen nog naar ruiken 馃あ En gister op straat ineens een soort shoarma lucht... 馃あ

2 maanden geleden

Oooh ik heb dit ook! Geuren komen 3 x erger binnen lijkt het wel. Soms moet ik al kokhalzen als ik de vaatwasser wil inpakken 馃槀 Ook uitlaatgassen kan ik nu echt niet tegen..

2 maanden geleden

Heel herkenbaar ik rook vanmorgen een meloen vanaf boven 馃ぃ maar ook mijn jongste zoontje plast in zijn bed ik ruik dat 鈥榮 morgens dus ook door de deur heen heel bijzonder