13 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit vooral in de ochtend en einde van de dag. Ben ook wel benieuwd of iemand tips heeft

één maand geleden

Ik heb het nu, echt zo vies heb net 2 zakken lolly’s gekocht in de hoop dat dat iets helpt… zo irritant ook gewoon😒🙄

één maand geleden

Jep sinds het begin van de zwangerschap. Ik omschrijf het als verkouden snot. Een soort metaal smaak. Het gaat op den duur weg bij mij was het weg met 17 weken. Eerst stopte ik met overgeven. Daarna het kokhalzen en de misselijkheid en uiteindelijk de smaak. Maar dat duurt het langste en het blijft smerig. Niks helpt bij mij.

één maand geleden

Ja het is ook echt moeilijk om die smaak te omschrijven maar wel echt super vies… bah! Lolly’s is wel echt een goeie trouwens, die ga ik morgen meteen inslaan! Hopelijk trekt het bij iedereen snel weer weg 🤞🏼

één maand geleden

Ja, ik heb het ook. Heb daardoor altijd wat harde snoepjes bij voor als ik er last van heb. Napoleon’s m, lolly’s

één maand geleden

Yes hier helaas ook bekend mee. Een soort metaal smaak, de ene dag heftiger dan de andere maar eigenlijk altijd aanwezig. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik er de hele zwangerschap last van gehad en na de geboorte van onze zoon was het vrij snel weg. Had gehoopt er deze zwangerschap geen last van te hebben maar helaas 😩.

één maand geleden

Ik had dit ook! Is gelukkig wel over gegaan!

één maand geleden

Ik heb dit ook echt vreselijk 😪

één maand geleden

Oh ja zo herkenbaar. Zo vies ook. Ik heb het vooral s avonds en ‘s nachts. Maar vaak wel met een smaakje snel weg te krijgen. Iemand idee welke week dat ongeveer overgaat? Of wat het kan stoppen?

één maand geleden

Hier ook heel erg, niks smaakt me nog en elke keer echt misselijk ervan...herken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschap...ben sowieso veel misselijker dan de vorige keer...hopelijk wordt t snel allemaal beter!

één maand geleden

Tong schrapen 👌. En dan vooral de achterkant van je tong. Zal je verbazen hoeveel vieze witte derrie daar vandaan komt wat zich heeft opgehoopt. Meestal werkt dit bij mij wel!

één maand geleden

Pff ik heb dit ook.. met mn vorige zwangerschap totaal niet.. wat helpt is veel mn tanden poetsen.. ik neem dan mn tong paar keer extra mee en mn gehemelte.. bonus is wel dat ik dus vaker mn tanden poets en hopelijk minder last krijg van mn tanden dan vorige zwangerschap..

één maand geleden

Je tong schoon maken kan echt een heleboel helpen! En kijken wat voor eten je deze smaak geeft ook. Ik krijg het bijvoorbeeld heftiger met eten of drinken van zuivel. Het begint bij mij trouwens weg te trekken sinds week 12. Kort nadat het braken stopte (krijg wel sondevoeding).