28 Reacties

22 dagen geleden

Ik had eerst vitakruid, daarna ben ik overgestapt naar vitals elke dag mama tabletten. De reden was idd omdat het 2 x per dag moest😅

22 dagen geleden

Reactie op Hatiss88

Ik had eerst vitakruid, daarna ben ik overgestapt naar vitals elke dag mama ...
Vitals heeft grote capsules toch? Of zit ik fout?

22 dagen geleden

Ik heb ze van Etos eigen merk , zijn niet zo heel groot vind ik zelf en alles zit erin wat je nodig hebt

22 dagen geleden

Reactie op ems4

Vitals heeft grote capsules toch? Of zit ik fout?
Ik heb de tabletten ipv de capsules. Weet niet of de capsules groter zijn dan de tabletten. Maar heb zelf geen moeite met grote tabletten inslikken😅

22 dagen geleden

Reactie op Hatiss88

Ik heb de tabletten ipv de capsules. Weet niet of de capsules groter zijn d ...
Ah super dan moet ik even kijken. Ik dacht dat je alleen die capsules had. Vital is ook een goed merk qua opname van de vitamines!

22 dagen geleden

Reactie op Cristel1991

Ik heb ze van Etos eigen merk , zijn niet zo heel groot vind ik zelf en all ...
Ja die zijn inderdaad klein. Maar andere merken zijn beter opneembaar. Vandaar dat ik toch naar merken als VitaKruid en Vital etc kijk.

22 dagen geleden

Wanneer heb je de vitakruid gekocht? Eerder waren deze heel groot maar de nieuwere versies zijn kleiner dus mss lost dat je probleem ook op als t potje op is en je nieuwe koopt

22 dagen geleden

Reactie op mickey23

Wanneer heb je de vitakruid gekocht? Eerder waren deze heel groot maar de n ...
Oh echt waar?! Heb ze echt 5 maanden geleden gekocht, zoiets.

22 dagen geleden

Ik slik die van Laveen. Die kan je namelijk openbreken en door de yoghurt of drinken doen zodat je niet hoeft te slikken. Ook slik ik de omega 3 daarvan, maar die zijn zo zacht en glad dat ik daar geen moeite mee heb 😄

22 dagen geleden

Ik slik alleen omega-3 want ik eet bijna nooit vis. Als je gezond eet heb je geen multi vitamine nodig :)

22 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Ik slik alleen omega-3 want ik eet bijna nooit vis. Als je gezond eet heb j ...
Ik eet zeker gezond. Maar voedsel alleen heeft helaas niet voldoende aan vitamine. Het is allemaal niet als vroeger helaas.

22 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Ik slik die van Laveen. Die kan je namelijk openbreken en door de yoghurt o ...
Laveen ken ik niet even kijken! Dankjewel

22 dagen geleden

Reactie op ems4

Oh echt waar?! Heb ze echt 5 maanden geleden gekocht, zoiets.
Ja volgens mij waren zee eerst net zo groot als magnesium tablet, nu stuk kleiner en dunner

22 dagen geleden

Reactie op ems4

Ik eet zeker gezond. Maar voedsel alleen heeft helaas niet voldoende aan vi ...
Hoe bedoel je dat er in voedsel niet voldoende zit? In groente en fruit zitten toch vitamine? Waarom is het anders dan vroeger?

22 dagen geleden

Ik slik geen extra vitamines meer. Foliumzuur is niet meer nodig en de rest haal ik neem ik aan uit mijn voeding. Als je gezond en gevarieerd eet zit dat wel goed toch? Als ik geen vis eet neem ik alleen een (vegan) visoliecapsule. Waarom neem jij nog extra supplementen?

22 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Ik slik geen extra vitamines meer. Foliumzuur is niet meer nodig en de rest ...
Hier inderdaad ook alleen vitaminen die ik uit voedsel niet binnen krijg. Voor mij is dat calcium omdat ik een koemelk allergie heb en omega3 omdat ik momenteel geen vis wegkrijg 😅

22 dagen geleden

Ik gebruik niks meer sinds ik ben gestopt met foliumzuur. Eet idd gevarieerd, dus zou voldoende moeten zijn.

22 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Hoe bedoel je dat er in voedsel niet voldoende zit? In groente en fruit zit ...
Je kan artikels (onderzoeken) lezen via google. Heel leerzaam.

21 dagen geleden

Ik gebruik van vitaminstore. Dat zijn er 2 per dag (ochtend). Soms neem ik er 1, soms 0 en soms 2. Daarnaast wel visolie.

21 dagen geleden

Ik heb van mompwdr, zijn prijzig maar vind ze wel goed! Met hun pre conceptie was ik 2x zwanger in 3 maanden :). Ervoor had ik vitakruid, omdat ze aanraden ver genoeg voor je zwangerschap al te beginnen met foliumzuur. Maar vitakruid deed voor mij niet veel had ik het idee. Ook groot en vond ze enorm stinken 🙈