28 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik heb van mompwdr, zijn prijzig maar vind ze wel goed! Met hun pre concept ...
Jaaaa het stinkt ook inderdaad en je proeft het een beetje haha

21 dagen geleden

Reactie op ems4

Jaaaa het stinkt ook inderdaad en je proeft het een beetje haha
Hehe ja zeker waar, dat is ook enorm vies!

21 dagen geleden

Even als tip want de vitamines die genoemd worden zijn best prijzig je kan ook prima een huismerk kopen is mij door de huisarts/ verloskundige verteld en naast een multi vitamine een omega 3 slikken dan zit je prima aan je vitamines

14 dagen geleden

De 8 euro potjes met vis olie van Kruidvat doen het goed voor mij. Wel joekels van pillen maar 1x daags.

13 dagen geleden

Reactie op nice88

Even als tip want de vitamines die genoemd worden zijn best prijzig je kan ...
Dat is helaas niet helemaal waar. Goedkoop is in dit geval duurkoop. Bij omega 3 moet je alleen goed opletten dat er geen omega 6 (oa teunisbloemolie) bij zit. Het gaat in je lichaam namelijk niet zozeer om de hoeveelheid omega 3, maar om de verhouding tussen omega 3 en 6. 6 krijgen met onze voeding meer dan genoeg binnen dus het beste is een supplement waar alleen omega 3 in zit.

13 dagen geleden

Reactie op ems4

Je kan artikels (onderzoeken) lezen via google. Heel leerzaam.
De bodem waar groenten en fruit op wordt geteeld is veel minder rijk aan vitamines en mineralen dan vroeger. Daarom hebben veel mensen tekorten, ondanks dat ze voldoende groenten en fruit eten.

13 dagen geleden

Ik heb zelf standaard korting bij Vitakruid omdat ik ooit een opleiding heb gevolgd bij SOHF (=partner). Mocht je 10% korting willen, kun je me een vriendschapsverzoek sturen.

13 dagen geleden

Vitals- elke dag mama- CAPSULES. Een goed merk en gemakkelijk om in te nemen 😄