9 Reacties

één maand geleden

Hey hoi, wat een nare situatie zit je in, vooral omdat er iets gebeurt wat je niet verwacht... ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken wel iemand die het heeft. Ze kwam er ook pas wat later in de zwangerschap achter dat ze een vleesboom heeft. Ze heeft door de vleesboom best wat buikpijn gehad, omdat door de zwangerschap haar vleesboom begon met afsterven... uiteindelijk is het kindje wat eerder gehaald, en iedereen is gezond. De vleesboom zit er nog in, maar ze heeft er geen last meer van. Binnenkort word ze weer helemaal nagekeken om te kijken wat ze met de vleesboom gaan doen. Je hebt niet zo veel aan deze info, maar weet dat je niet alleen bent

één maand geleden

Reactie op K120225

Hey hoi, wat een nare situatie zit je in, vooral omdat er iets gebeurt wat ...
Wat fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan. Heeft ze een keizersnee moeten krijgen, of mocht ze zelf bevallen? Dit is mijn 3e zwangerschap, en wil liever net als bij de 1e en de 2e normaal bevallen😥

één maand geleden

Hi, Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap, per toeval ontdekt, maar heel fijn dat ze het goed in de gaten hielden. Ik had 1 van 3cm en 1 van 5cm. Bij mij gaven ze aan dat dit heel vaak voorkomt maar heel vaak niet ontdekt wordt. Ik zou jezelf niet te veel druk maken/stressen, je kan er toch niet echt wat aan doen. Vooral belangrijk dat ze kijken of het niet in de weg gaat liggen. Uiteindelijk is bij mij de grotere weggehaald begin dit jaar, meer uit voorzorg voor mijn nu tweede zwangerschap..

één maand geleden

Reactie op Hatiss88

Wat fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan. Heeft ze een keizersnee moe ...
Ik ben trouwens gewoon bevallen, zelfs met net geen 42 weken, dus denk dat het daar niet per se veel over hoeft te zeggen (tenzij het in de baarmoeder groeit, en dus in de weg ligt van t kindje)

één maand geleden