50 Reacties

één maand geleden

Hoe lang moesten jullie wachten op de uitslag? Man. Ik wacht nu een week en moet er nog 1 tot 2 wachten 😶

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Hoe lang moesten jullie wachten op de uitslag? Man. Ik wacht nu een week ...
Wij hebben eind van de middag een belafspraak, maar geen garantie dat er dan een uitslag is. Anders hopelijk vrijdag. Maar man wat duren de weken lang nu!

één maand geleden

Zojuist telefoon gehad. Het is helaas niet goed 😭💔

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Zojuist telefoon gehad. Het is helaas niet goed 😭💔
Oh nee! Sterkte..maar wat betekent dit dan? Groeit je baby niet goed? Heb namelijk nooit wat gehoord

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Ik werk ook in het onderwijs en weet niet wanneer ik het heb opgelopen, ze ...
Hoi hoi, hoe is bij jou die doorverwijzing gegaan als ik het vragen mag? Of was je al in Utrecht? Ik heb namelijk tussen februari en juni Parvo opgelopen, dus de kans is aanwezig dat het tijdens het eerste trimester was (eerste vijf weken van de zwangerschap). Maar bij mij zeiden ze in het ziekenhuis dat ze toch niks konden betekenen als het in het eerste trimester was en dat het dan waarschijnlijk een miskraam zou worden, dus dat ik geen extra controles daarvoor hoefde. Ben dus wel nieuwsgierig hoe dat bij jou gegaan is en waarom jij wel extra controles moet...

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Zojuist telefoon gehad. Het is helaas niet goed 😭💔
Ohnee, wat heftig! Betekent dit dat jullie de zwangerschap moeten afbreken? Heel veel sterkte ❤️

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Zojuist telefoon gehad. Het is helaas niet goed 😭💔
Nee Mama-sterEmma, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met de moeilijke beslissingen die jullie nu moeten maken. Dikke knuffel

één maand geleden

@mamaster wat een rot nieuws! @bloemmetje de doorverwijzing vanwege Parvo? Ik heb geen idee. Ik was op vakantie toen de uitslag kwam en daarna had het umc al afspraken ingepland, maar ik ben er natuurlijk al bekend omdat ik al voor de vlokkentest bij hun ben.

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Zojuist telefoon gehad. Het is helaas niet goed 😭💔
Oh nee 🥺 wat vreselijk moeilijk voor jullie. Hoe ver ben je al, en weet je wat er uit de test is gekomen? Jeetje….. en wat nu? Veel sterkte, we leven allemaal mee!

één maand geleden

Ik heb ook vanmiddag de uitslag gekregen van de vlokkentest. Kind is helaas aangedaan, maar in dezelfde hoedanigheid als ik. Daarom besluiten we de zwangerschap door te zetten. Ik had niet het idee dat umc dit een goed idee vond. Moeten nu verplicht met een maatschappelijk werker praten. Morgen word ik teruggebeld voor het inplannen van de afspraak.

één maand geleden

Wellicht een hele stomme vraag van mij, maar wat betekent het als je slecht nieuws krijgt, wat heeft je kind dan? Heb namelijk hier nooit wat over gehoord

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

@mamaster wat een rot nieuws! @bloemmetje de doorverwijzing vanwege Parvo ...
Ach, ik maak mij er nu eigenlijk ook niet echt zorgen meer over. Ik loop ook al bij het ziekenhuis voor o.a. tweelingzwangerschap, dus ik heb om de week een echo. Maar het verschil in aanpak verbaast mij wel haha

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Ik heb ook vanmiddag de uitslag gekregen van de vlokkentest. Kind is helaas ...
Ooh jemig, wat ingewikkeld voor jullie zeg! Dat is niet wat je het liefst had willen horen natuurlijk. Lijkt mij lastig dat je je niet gesteund voelt in jullie keuze. Of is het protocol dat je standaard bedenktijd hebt of zo?

één maand geleden

Reactie op Babii

Wellicht een hele stomme vraag van mij, maar wat betekent het als je slecht ...
Dat is afhankelijk van waar de test voor gedaan word, meestal gaat het om een genetische afwijking.

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Zojuist telefoon gehad. Het is helaas niet goed 😭💔
Ach nee, wat een verschrikkelijk nieuws 🙁❤️ Dikke knuffel en veel sterkte in de tijd die jullie nu ingaan ❤️❤️

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Ik heb ook vanmiddag de uitslag gekregen van de vlokkentest. Kind is helaas ...
Wat een vervelende uitslag, lijkt me lastig! Hopelijk steunen ze jullie verder wel in de keuze om het door te zetten ❤️

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Ik heb ook vanmiddag de uitslag gekregen van de vlokkentest. Kind is helaas ...
Hi meid, hoe voel je je er nu onder? Dapper besluit! Ik weet niet precies om welke aandoening het gaat en in hoeverre dit zich bij jou uit, maar het vereist ook kracht en dapperheid om ondanks deze uitslag er wél voor te gaan!

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Zojuist telefoon gehad. Het is helaas niet goed 😭💔
Veel sterkte ❤️❤️❤️ betekent dit voor jullie afbraak van de zwangerschap?

één maand geleden

Reactie op Esmee2017

Ik heb ook vanmiddag de uitslag gekregen van de vlokkentest. Kind is helaas ...
Nee Esmee volgens mij is het praten met MW standaard. Deze gaat echt niets vinden over jullie besluit maar helpen met onzekerheden en gevoelens. Ik heb onze MW als erg fijn ervaren toen wij helaas een slechte echo hadden. Wel echt heel vervelend dat ze je het gevoel geven dat jullie een foute beslissing maken! Ik geloof er helemaal in dat jullie de juiste maken! Succes aankomende tijd en geniet van je zwangerschap en straks je prachtige kindje!

één maand geleden

Reactie op jitte2

Nee Esmee volgens mij is het praten met MW standaard. Deze gaat echt niets ...
Thnxs, dit geeft me wel een prettig gevoel hoe jij het uitlegt!