9 Reacties

14 dagen geleden

Tips die ik heb zijn het koelen van je voeten en ze omhoog houden (hoger dan je knieën). Op die manier kan je lichaam het vocht kwijt. Daarnaast zou beweging ook goed zijn. In het vliegtuig kan je kijken of je strakke lange sokken aan zou kunnen doen!

14 dagen geleden

Reactie op DC22

Tips die ik heb zijn het koelen van je voeten en ze omhoog houden (hoger da ...
Dankjewel! Ik doe indd elke keer mijn voeten op de hotel kamer tegen de muur aan haha… Ik loop veel. Koelen van de voeten is indd een goeie dankjewel! Vliegtuig sokken had ik indd gekocht maar ik pas ze dus niet meer ondanks de grootste maat 😂

14 dagen geleden

Reactie op 89dnielle

Dankjewel! Ik doe indd elke keer mijn voeten op de hotel kamer tegen de muu ...
Je kan daar ook gewoon nog hoge sokken kopen, ondersteunt iets. En korte wandelingetjes maken als je er last van hebt

14 dagen geleden

Het advies wat ik van het ziekenhuis had gekregen (was na een operatie waar na ik veel vocht vast hield) was veel drinken! Het klonk heel tegenstrijdig maar was dus echt zo. Daarnaast gaat door warmte en vochttekort je lichaam ook vocht vast houden. Als het weer genoeg heeft zal het sneller weer wat vocht 'vrij' geven. Ook wordt het het allemaal beter gefilterd (dat was de uitleg die ik kreeg)

13 dagen geleden

Reactie op RPT92

Je kan daar ook gewoon nog hoge sokken kopen, ondersteunt iets. En korte wa ...
Ik ga indd nog even kijken voor andere hoge sokken want dit is geen doen!!

13 dagen geleden

Reactie op rmdb1992

Het advies wat ik van het ziekenhuis had gekregen (was na een operatie waar ...
Dankjewel!! Ik ga dan nog meer drinken indd.

12 dagen geleden

Lymfe fysio opzoeken, want kan erger worden. Bijv lipoedeem kan in zwangerschap ontstaan en vervelend voelen. Stox heeft fijne compressiesokken.

12 dagen geleden

Minderen met zout inname, meer water drinken, niet lang (stil) staan en voeten omhoog als je zit. Dat is de eerste basis. Probeer een stoel vooraan in het vliegtuig te bemachtigen zodat je meer beenruimte hebt. Die plaatsen zijn wel iets duurder (+-50,-), maar je kunt dan je benen strekken. En het klinkt tegenstrijdig, maar meer water drinken zorgt er voor dat je beter water afvoert. Ik zelf drink zeker 3 liter per dag alleen water. Ik heb er een beetje last van, vooral op school. Na een dag lang staan/lopen zwellen mijn benen iets op. Thuis gelijk mijn voeten omhoog.

11 dagen geleden

Lymfe drainage massage opzoeken?