19 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 15+2 eerste kindje en heb die plopjes ook

茅茅n maand geleden

Jaaa dit voel ik dus ook en dacht eerst echt hmm zal wel kunnen best mn darmen zijn maar blijf toch steeds denken straks voel ik toch meer dan ik dacht馃槀 ben benieuwd of meer mensen dit hebben馃槉 ben vandaag 14+5 dus loop wel gelijk met jou鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Ik heb vandaag ook 3 plopjes gevoeld en ik vraag het me ook af 馃グ 14+3

茅茅n maand geleden

Nee niets, 14+3 van de 1e. Zou het wel heel leuk gaan vinden. Ik voel me niet zwanger meer (afgezien van weer misselijk zijn en overgeven, maar dat voelt eerder als ziek zijn haha) dus er mag ergens bewijs gaan komen 馃槄 vanaf nu begint de mogelijkheid er stilaan te zijn! Spannende tijd weer.

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 13 weken en voel het ook al. Tijdens de controle over gehad en ze bevestigde 100% dat wat ik voelde al de baby is. Placenta ligt achter en is ook mijn tweede. Het voelt heel licht en ik voel het vooral in de avond als ik op de bank zit.

茅茅n maand geleden

Ik ben 15+5 en voel nog weinig echt beweging. Heel af en toe dat ik twijfel of ik te baby voel, want de kleine is wel echt enorm druk. Heb tot nu toe wekelijks een echo gehad en dan zien we een baby die geen seconde stil ligt 馃槀 Ik weet dat ik bij m鈥檔 eerste de baby heel goed ging voelen vanaf week 18/19 en dat het toen ook meteen echt zichtbaar en voelbaar werd vanaf de buitenkant.

茅茅n maand geleden

Ik kan mij hier zo goed in vinden... ik ben nu 15+1 en ik heb dit al een tijdje dat ik dit voel/idee heb. Iedereen In mijn omgeving zegt "ja dat kan nog niet de baby Is zo klein nog" "zullen je organen wel zijn die zich aanpassen" Ik blijf lekker in mijn waanidee dat mijn kind aandacht zoekt in de buik 馃槏馃槃

茅茅n maand geleden

Ik 14+4 en ik voel soms een iets kietelen, een heel klein gevoel onderin mijn buik.

茅茅n maand geleden

Ik denk iets te voelen achter het schaam bot voel ik gekriebel herkent iemand dat ? Ik weet uit mijn vorige zwangerschappen niet goed meer waarneer ik de kleine voelde eigenlijk 馃槣

茅茅n maand geleden

Reactie op Zjanies

Ik ben nu 13 weken en voel het ook al. Tijdens de controle over gehad en ze ...
Mag ik vragen wat je voelt? Voor mij is het mijn 1e en weet niet goed wat ik nou moet voelen of op te letten. Hier ook 13wk en placenta ligt achter en volgens verloskundige licht mijn baarmoeder zeer dicht tegen de buikwand aan. Daarmee gaf ze aan dat ik de baby heel vroeg (13wk) kan gaan voelen en wss ook een toeter van een buik krijg馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op IreneEmma

Mag ik vragen wat je voelt? Voor mij is het mijn 1e en weet niet goed wat i ...
Een beetje op de plek waar mijn onderbroek begint. En dan zachte tikjes of bubbeltjes. Alleen van binnenuit te voelen, nog niet heel vaak, alleen soms in absolute rust. De vorige keer voelde ik het met 18 weken denk ik!

茅茅n maand geleden

Reactie op Zjanies

Ik ben nu 13 weken en voel het ook al. Tijdens de controle over gehad en ze ...
Bij mij zei de verloskundige dat het niet kon

茅茅n maand geleden

Nee hellemaal niks 2 kids al dus zou het herkennen af en toe plopjes maar dat zijn me darmen heb ik ook als ik niet zwanger ben. De echte beweging voelt echt anders na mijn mening. 15 w4d maar verwacht het wel een van deze dagen

茅茅n maand geleden

Reactie op nice88

Ik denk iets te voelen achter het schaam bot voel ik gekriebel herkent iema ...
Ja dit heb ik soms ook en zo begon het bij mn vorige zwangerschap ook idd! Alsof je heel licht gekriebeld wordt met een veertje ofzo van binnen 鈽猴笍. Dat ging vorige x over in lichte plopjes en toen in hele duidelijke (zichtbare) bewegingen. Blijf het magisch vinden 馃槏

茅茅n maand geleden

Ik voel de verschuiving van het lichaam. Niet altijd maar ik heb het al een paar x gemerkt. Toen ik het ook vroeg bij de 13weken echo zei de arts ook, echt schopjes kan nog niet maar dat het kindje zich verplaatst is zeker mogelijk, want je hebt meer ruimte in je baarmoeder omdat het je tweede kindje is.

茅茅n maand geleden

Ik ben 15,5 wk zwanger en ik voel sinds een dag in de ochtend en avond wat in mijn onderbuik. Ik moet wel goed in rust zijn. Maar hoe ik het omschrijf is je hart in je keel voelen, maar dan onderin je buik en onregelmatig en heel kort.

茅茅n maand geleden

Reactie op Grietj

Bij mij zei de verloskundige dat het niet kon
Mijne zei ook dat wel kan als je placenta achter ligt en dan acht tegen je eigen rug.

茅茅n maand geleden

Ik voel soms ook iets heel licht, begon met 13 weken. Herken het van mijn vorige zwangerschap. Toevallig vandaag een echo en ze zei dat de placenta achter ligt dus dat dit goed mogelijk is!

茅茅n maand geleden

Ik voel sinds gister ook vandien propjes. 13 weken van Twinnies