9 Reacties

één maand geleden

Ja zeker! Hier ook met 19+4

één maand geleden

Soms voel ik aan de ene kant een harde bobbel. Als ik dan wat later weer voel is die weg. Vraag me ook af of dat de baby is.

één maand geleden

Ik ben hier ook wel heel benieuwd naar! Ik voel af en toe ook ineens een “harde bobbel” die dan een paar seconden later weer weg is😅. Ik heb de placenta aan de voorkant en ben nu 18+4

één maand geleden

Reactie op Mariekvdv

Ik ben hier ook wel heel benieuwd naar! Ik voel af en toe ook ineens een “h ...
Is dat niet gewoon een harde buik? Dat trekt ook na een halve minuut weer weg

één maand geleden

Zo'n hard stuk kan inderdaad de rug/billen van je baby zijn. Die kun je het makkelijkst als eerst voelen is mijn ervaring van mijn eerste zwangerschap. Ik heb het zelf alleen pas later gevoeld maar ik ben niet iemand die veel aan mijn buik zit dus misschien heb ik het pas later ontdekt hahha

één maand geleden

Reactie op Jesssz

Is dat niet gewoon een harde buik? Dat trekt ook na een halve minuut weer w ...
Een harde buik is het samentrekken van je gehele baarmoeder en niet één harde bobbel en voelt ook oncomfortabel

één maand geleden

Zeker! Is de rug of de billetjes 😁. Dan is de kleine lekker aan het draaien. Ik voelde dit ook een paar weken terug al terwijl ik de echte trapjes pas sinds een weekje voel. (Nu 19w). En een harde buik voelt niet als een harde bobbel. Dan trekt heel je baarmoeder samen en is je hele buik 1 soort harde bal. Als je dit hebt zul je het vanzelf herkennen ☺️

één maand geleden

Ja dat kan zeker! Ik voel het ook en de echo en verloskundige bevestigde het inderdaad. Zelfs met de placenta aan de voorkant. Vooral grappig als je wat verder bent en wakker wordt met een scheve buik😂