21 Reacties

11 maanden geleden

Ik mag van iemand een voetenzak lenen, maar je zou eens op vinted kunnen kijken. Daar hebben ze heel veel maxicosi kinderwagen voetenzakken.

11 maanden geleden

Hee! Ik heb de teddy voetenzak van nanami 🥹😍

11 maanden geleden

Wij hebben het bij onze vorige baby veel gebruikt in de auto en kinderwagen/buggy. Wij hadden die van jollen

11 maanden geleden

Reactie op annb30

Wij hebben het bij onze vorige baby veel gebruikt in de auto en kinderwagen ...
Jollein

11 maanden geleden

Ik heb een voetenzak van vinted voor de maxo cosi en die kan ook gewoon in de reiswieg denk ik? Mijne is van baby's only en heb er maar 7 voor betaald in plaats van 63 nieuw. Niets aan en de binnenkant blijft ook mooi zacht na wassen.

11 maanden geleden

Ik heb er een van Meyco en van Jollein. 1 via vinted en toen kreeg ik er nog een via familie omdat zij hem niet meer gebruikte. Dus ik ga 1tje in dr maxi cosi doen en 1tje in de wandelwagen op het begin! https://www.meycobaby.com/producten/onderweg/voetenzakken/

11 maanden geleden

Voor de Maxi-Cosi gebruik ik gewoon een dekentje. Vind dat comfortabeler dan een voetenzak want dan kunnen ze met de rug gewoon goed in de stoel zitten zonder dikke laag ertussen. Heb wel zo'n vouw dekentje maar die is wat dunner dus ga een dekentje extra gebruiken zegmaar. De voetenzak die je in het zitdeel van de kinderwagen kan gebruiken kan lijkt me ook wel in de wieg hoor. En anders kan je daar al helemaal gewone dekentjes gebruiken! Ik doe er een wollen onderlegger op het matrasje voor extra warmte van onder. Dekentjes kun je altijd nog gebruiken, zeker als je wat grotere dekentjes gebruikt die je dubbel vouwt. Zonde om al die losse dingen te kopen die je alleen in het begin kan gebruiken. Zo'n autostoel voetenzak is volgens mij vaak wat kleiner en kan je dus volgend jaar winter niet meer gebruiken, een groter deken kan je dan nog wel gewoon gebruiken.

11 maanden geleden

Wij hebben een voetenzak voor in de maxicosi van koeka. Ziet er ook zo schattig uit

11 maanden geleden

Ik heb deze in het grijs via Amazon besteld. Handig /veilig omdat de riempjes van de maxi cosi erdoorheen kunnen https://jollein.com/products/footmuff-for-car-seat-stroller-grain-knit-olive-green.

11 maanden geleden

Wij hebben er een van koeka (2e hands gekocht) past heel mooi in de maxi cosi. Je hebt idd ook grotere voor later in de kinderwagen/buggy https://www.koeka.com/voetenzak-0-3-5-punts-teddy-vik-moss

11 maanden geleden

Ik heb de voetenzak van Jollein

11 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Wij hebben er een van koeka (2e hands gekocht) past heel mooi in de maxi co ...
Heb deze ook (via vinted) en eentje van Jollein ook tweedehands 😀

11 maanden geleden

Ik had geen voetenzak ik had een skipak en als het nodig was nog een dekentje, maar zo een skipak is zo warm meer hebben ze niet nodig.

11 maanden geleden

De voetenzakken van koeka zijn met 50% korting nu, mocht dat je keuze beïnvloeden. De code staat in het algemene forumtopic ‘acties en aanbiedingen’

11 maanden geleden

Ik heb een heel set van little dutch, voetenzak etc.

11 maanden geleden

Onze eerste is van december, we hebben een voetenzak van meico in de maxi cosi en een voetenzak van Joolz bij onze kinderwagen. Ideaal. Nu verwachten we elk moment nummer 2 dus de voetenzakken zijn weer geïnstalleerd ☺️

11 maanden geleden

Een hele fijne zachte, warme van Jollein heb ik voor in de maxi-cosi. Deze kan later ook in de buggy.

11 maanden geleden

Ik heb een warme van jollein en eentje van meyco voor de maxi cosi. En voor de kinderwagen heb ik een dikke van dooky. Is echt zo'n skipak achtige zak.

11 maanden geleden

Heb er 3 van jollein. Beetje teveel maar vond ze zo leuk. Denk dat ik deze meer voor de maxicosi ga gebruiken. Voor de kinderwagen heb ik een wollen inlegger en een wollen deken gekocht

11 maanden geleden

1 voetenzak van jollein voor in de maxi cosi, zoon ski pakje voor in de wandelwagen & een grote voetenzak voor in de buggy 🩷🥰