17 Reacties

15 dagen geleden

Huh mag dat niet?

15 dagen geleden

Ik hoor echt niets nieuws nu? Ik eet al vanaf het begin van mijn zwangerschap voorgesneden fruit omdat dit makkelijker mee te nemen is naar werk. ik ben nu 17+3 zwanger van mijn tweeling en er is absoluut niks aan de hand. Ik denk echt niet dat je je zorgen moet maken hierom🫶🏻

15 dagen geleden

Kans op de listeria bacterie is groter met voorgesneden fruit lees ik. Ik wist het ook niet 😬

15 dagen geleden

Reactie op lindaaaa25

Kans op de listeria bacterie is groter met voorgesneden fruit lees ik. Ik w ...
Al denk ik dat het uiteindelijk wel mee valt hoor..

15 dagen geleden

Reactie op lindaaaa25

Kans op de listeria bacterie is groter met voorgesneden fruit lees ik. Ik w ...
Dit. Niets mis met het fuit, maar je weet niet hoe hygiënisch ze te werk gingen dus loopt een kans op besmetting. Je bent niet ziek geworden dus niets aan de hand 😊 zou alleen nu wel zelf fruit snijden en meenemen, goedkoper ook 😄

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Dit. Niets mis met het fuit, maar je weet niet hoe hygiënisch ze te werk gi ...
Doe ik normaal altijd alleen nu de laatste dagen veel trek in mango en meloen en dat ging zo snel hier "rotten" dat ik dacht ik haal lekker de bakjes! Maar ga er nu wel eventjes dubbel over nadenken... geld dit dan ook voor voorgeperste sapjes uit de supermarkt????

15 dagen geleden

Denk persoonlijk dat we ook kunnen doorslaan met bepaalde dingen 😅 heeft niets met het fruit te maken maar met het hygienisch te werk gaan, maar dat geldt dan toch voor alle producten uit de supermarkt? Of als we buitenhuis eten? Denk niet dat je je hier zo druk om moet maken. Gewoon eten wat mag volgens de zwangerhap app & alles zo schoon mogelijk bereiden 👌🏼

15 dagen geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap waren die bakjes fruit echt mijn craving en bevallen van een gezonde zoon die inmiddels bijna 4 is en gek is op fruit 😁

15 dagen geleden

Reactie op MissDec

Tijdens mijn eerste zwangerschap waren die bakjes fruit echt mijn craving e ...
Zooooo idd. 7 jaar geleden was de voorgesneden mango mijn craving ook ✌🏻. Kind is gezond ter wereld gekomen en leeft ook nog steeds

15 dagen geleden

Ik eet zo'n 5x per week een bakje voorgesneden fruit .. 🤷🏼‍♀️

15 dagen geleden

Ja ik las ook ergens dat zo’n voorverpakte salade uit de supermarkt hetzelfde risico heeft. Kan het niet vinden op de zwangerhap app. Daar staat wel dat voorgewassen sla niet nog een keer gewassen hoeft. Dus waarom zou zo’n saladebak dan niet kunnen denk ik dan? Idem voor dat gesneden fruit.

15 dagen geleden

Als je nog niet ziek bent geworden en koorts hebt gehad kan het geen kwaad , de kans is sowieso heel klein dat je wat oploopt. Ik eet ook bakjes met voorgesneden fruit. Ook heb ik een paar keer per ongeluk kiemgroente op wat op een broodje gezond at. Gelukkig niet ziek van geworden

15 dagen geleden

Waarom mag dit nu weer niet. 😅🤣? Over 10 jaar mag een zwangere alleen nog water denk ik. En als avondeten ijsblokjes.. 😉

15 dagen geleden

Reactie op Esmee2017

Zooooo idd. 7 jaar geleden was de voorgesneden mango mijn craving ook ✌🏻. ...
Ja de mijne dus ook 🙈

14 dagen geleden

Wordt altijd zo moe ervan 13 jaar geleden mocht het wel gewoon en nu ineens niet meer , heb gewoon een gezonde dochter gekregen en heel veel bakjes voorgesneden fruit gehad ontelbaar veel

14 dagen geleden

Reactie op Pruimenboom

Ja ik las ook ergens dat zo’n voorverpakte salade uit de supermarkt hetzelf ...
Staat dat er zo? Heb de app zelf niet gedownload. De vroedvrouw waar ik een gesprek mee had in het ziekenhuis hamerde er hier wel hard op alle voorgesneden groente extra goed te wassen. Sowieso is het maar een kleine kans dat er echt iets in zit waar je ziek van wordt, de gevolgen zijn helaas alleen wel groot als je net die pech hebt.