50 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Cx97

Wat fijn dat hier nu ook een topic over geopend wordt. Ik ben nu 15 weken z ...
Mijn jongen is zo lief! En mama is zijn grote held, hij doet alles voor mij 🥰 Verder is hij een stuk rustiger en voorzichtiger dan zijn zusje, gek op kleren, en knuffelt het liefst de hele dag. Ik heb hetzelfde gevoel gehad bij de zwangerschap van mijn oudste, maar inmiddels heb ik zelfs een lichte voorkeur voor een extra jongetje erbij ipv een meisje. Echt het komt goed, straks wil je niet anders meer 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Aaahh mijn kleine mannetje is echt zo een vreselijke lieverd. Hij is nu 2,5 ...
Aah wat leuk dat hij zo'n knuffelkontje is ☺️ snap dat je dan nu de voorkeur voor een meisje hebt. Ben benieuwd wat het mag zijn 🩷🩵

2 maanden geleden

Reactie op Lauwiene

Mijn jongen is zo lief! En mama is zijn grote held, hij doet alles voor mij ...
Bedankt voor je reactie. Echt fijn 🩵☺️

2 maanden geleden

Hier een mama die een dochter verloren is omdat zij niet gezond was🙋‍♀️ Natuuuurlijk willen we allemaal dat ons kindje gezond is en vinden we dat het aller belangrijkste, maar daar houdt het niet op toch? Vind het altijd een beetje onzin als mensen zeggen dat je geen voorkeur mag hebben "omdat je blij moet zijn als het kindje gezond is".😇 Vind het in jouw situatie ook gewoon heel logisch. Zou voor je dochter natuurlijk super leuk zijn om een zusje te hebben om echte meiden dingen mee te doen. En ik denk dat de meesten stiekem wel een lichte voorkeur hebben, maar dat niet iedereen dat uit durft te spreken. Vorige zwangerschap hoopte ik ook op een meisje en dat werd het ook. Nu zou ik nog steeds wel graag een meisje krijgen ooit, maar merk ook dat het me voor deze zwangerschap niet zo veel uitmaakt. Maar alle begrip voor iedereen die, om welke reden dan ook, een voorkeur heeft voor een bepaald geslacht💛

Reactie op Cx97

Wat fijn dat hier nu ook een topic over geopend wordt. Ik ben nu 15 weken z ...
Hier had ik bij ons tweede zoontje heel erg moeite dat het geen meisje werd hier heb ik echt dikke tranen omgelaten. Mijn eerste zoontje is echt vreselijk lief en echt een knuffelkont🥰 Mijn tweede zoontje is echt een banjer trekt zich niet zoveel van andere aan, maar ook een knuffelkont en gek op zijn moeder allebei houden ze van knuffelen en kusjes geven.

2 maanden geleden

Ik had een voorkeur voor een meisje, maar er zit toch echt een jongetje in mijn buik. Gelukkig heb ik al een dochter. En een beetje extra testosteron is best wel goed bij ons in huis.

2 maanden geleden

Ik zag mezelf nooit als girl mom, maar inmiddels mama van 2 prachtige dochters en nu zwanger van ??? Ik hoop nu toch wel op een jongetje, dan is ‘t plaatje “af” voor ons, maar 3 meiden is ook prima natuurlijk.. Ik ben opgegroeid met een oudere (beschermende) broer en dat heb ik geïdealiseerd en heb hem helaas moeten verliezen op 17 jarige leeftijd, maar was ergens altijd overtuigd dat ik een zoon of meerdere zou krijgen 🤷🏻‍♀️ en dan afsluiten met een dochter.. (was jong en naïef haha, wou jong kinderen, dat heeft helaas niet mogen zijn 5 verliezen moeten dragen, maar goed, dit hadden we ook allemaal niet meer verwacht, 3 kids binnen 4 jaar en allemaal net voor m’n 40e 😅) helaas is dit wel een problematische zwangerschap met forse hematomen en veel bloedverlies (totaal geen zorgeloze zwangerschap helaas), vermoed zelf een jongetje deze ronde, aanstaande vrijdag geslachtsbepalingsecho en zaterdag de onthulling, ben benieuwd.

2 maanden geleden

Reactie op Cx97

Aah wat leuk dat hij zo'n knuffelkontje is ☺️ snap dat je dan nu de voorke ...
Nou er komt weer een jongentje aan hier😂moet wel even mn beeld bijstellen in mn hoofd, altijd het idee gehad dat ik een jongen en een meisje zou krijgen. Maar ik vind het toch wel heel leuk om straks mama te zijn van 2 jongens!

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Nou er komt weer een jongentje aan hier😂moet wel even mn beeld bijstellen ...
Aah, jaa ik snap dat je even moet schakelen, maar inderdaad 2 jongens is ook leuk en hebben ze ook veel aan elkaar 🩵

2 maanden geleden

Reactie op Cx97

Wat fijn dat hier nu ook een topic over geopend wordt. Ik ben nu 15 weken z ...
Ons zoontje van nu 18 maanden is echt een knuffelkont! Niet alleen naar ons, maar ook letterlijk naar zijn knuffel(s)😂 Die knuffelt hij oprecht zo nu en dan, zo schattig! Kruipt vaak uit het niets even op schoot om vervolgens weer verder te spelen of geeft een knuffel. We krijgen kusjes van hem (als we het vragen weliswaar) en hij trekt zeker de laatste dagen iets meer op naar mij als naar zijn vader, geen idee waarom. Het is een echte lachebek die onwijs van aandacht houdt zowel van ons als andere (hele dag met iedereen proosten, of box geven etc). Ik hád een lichte voorkeur voor een meisje, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe minder voorkeur ik heb, en dat komt mede door hoe hij is! (Buiten het feit dat je natuurlijk niet weet of de 2e ook zo word jongen óf meisje😛)

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Ons zoontje van nu 18 maanden is echt een knuffelkont! Niet alleen naar ons ...
Jongens zijn makkelijker en liever hihi meisjes zijn wel echt anders vind ik 😜

2 maanden geleden

@nice88 ik herken wat je zegt, ik heb zelf 3 broers, had best een zus willlen hebben 🤪

2 maanden geleden

Ik heb een dochter en een zoon en nu zwanger van een meisje, precies zoals we het wilde 🫢

2 maanden geleden

Reactie op deniesvw

@nice88 ik herken wat je zegt, ik heb zelf 3 broers, had best een zus willl ...
Ik heb toevallig zelf ook 3 broers en had ook graag een zus gewild hihi

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ik heb toevallig zelf ook 3 broers en had ook graag een zus gewild hihi
Had je de nub foto al in het grote nub topic gezet? 😜

2 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Had je de nub foto al in het grote nub topic gezet? 😜
Haha ja maar ik was op de echo pas 12 weken en 1 dag Snap van die hele nub niks 😜

2 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Zelf antwoord ik altijd eerlijk "een meisje" als mensen vragen of ik een vo ...
Een wens die uitkomt want vandaag op de geslachtsecho overduidelijk een meisje gezien 🩷 Heel blij, moest een traantje wegpinken haha

2 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Een wens die uitkomt want vandaag op de geslachtsecho overduidelijk een mei ...
Gefeliciteerd💕

2 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Een wens die uitkomt want vandaag op de geslachtsecho overduidelijk een mei ...
Wat leuk voor je! Ik was ook zo blij, onze gebeden zijn verhoord haha

2 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Een wens die uitkomt want vandaag op de geslachtsecho overduidelijk een mei ...
Wat super! Welkom bij de club gefeliciteerd 🩷