50 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb een (duidelijke) voorkeur voor een meisje. Mijn intuïtie zei jongen, mijn man meisje, want hij had een week voordat ik wist zwanger te zijn voor het eerst in zijn leven een levendige droom gehad over dat we een meisje (inclusief naam) zouden krijgen. Het eerste gedeelte klopte (een kind krijgen), het tweede gedeelte niet, want we krijgen een jongen 💙. Wel even schakelen voor mijzelf, maar ik weet dat die gevoelens (van lichte teleurstelling) er ook mogen zijn ❤️

één maand geleden

Hier nog een blije moeder, wij krijgen nog een jongen 💙 Dit was toch echt mijn droombeeld!

één maand geleden

Ik heb een duidelijke voorkeur voor een jongen, dit heeft een medische reden. Als ik een dochter krijg, weet ik dat ze genetische problemen van mij krijgt en dit wens ik niemand toe na jaren ziek thuis te zitten. A.s. woensdag hierom ook een pretecho gepland, omdat ik me er erg druk om maak

één maand geleden

Ik had niet zo zeer een voorkeur maar heb altijd gezegd dat van beide geslachten mij heel leuk zou lijken. 2 jaar geleden een dochter mogen krijgen en nu krijgen we een jongetje 💙 Laten we voorop stellen dat ik met 2 meiden ook in de wolken was geweest maar nu mag ik het beide eens meemaken 🤍

één maand geleden

Reactie op moronthefloor

Ik heb een duidelijke voorkeur voor een jongen, dit heeft een medische rede ...
Ach jeetje dat is wel heel naar zeg en begrijp goed dat je er druk om maakt snap dat soms om medisch reden ook nog voor bepaald geslacht voorkeur zou zijn! Probeer van je zwangerschap iig te genieten.

één maand geleden

Hier exact dezelfde situatie 🥰 een jongetje of een meisje het maakt ons absoluut niets uit maar een meisje zou zeker wel “de kers op de taart” zijn ☺️

één maand geleden

Ookal is het onze eerste, ik had sterke voorkeur naar een meisje. Dit omdat ik de enige meid ben aan beide kanten van de familie, alleen maar neefjes dus. In mijn omgeving zei iedereen je krijgt een meisje, maar ik ging uit van een jongen want wilde niet teleurgesteld worden met de echo. Het lampje kleurde roze dus wij krijgen een meisje 🧸🩷. Ik moest zelfs zo wennen, dat met de eerste kleertjes uitzoeken ik tegen mijn vriend zei; ik vind de jongens kleren nu leuker, zelf winkelen voor een meisje is niet makkelijk 🤣. Ook heb ik de hele dag herhaald; wij krijgen een meisje, het is echt een meisje hè 🥺. Een jongen was ook hartstikke welkom geweest maar een meisje was vanuit mij wel echt een hele grote wens/diep verlangen.

één maand geleden

Ik heb 2 pubers j en m. En nu een dreumes jongen. Weer een meisje zou ik leuk vinden voor het evenwicht. En lekker frunniken met staartjes enz. Maar voor de kleine dreumes is een broertje misschien ook wel heel erg leuk. Samen stoute jongensdingen doen haha. Met die gedachte lijkt me een jongen ook leuk