18 Reacties

2 maanden geleden

Het hoeft niet per se te betekenen dat het nu goed gaat nee (helaas). Maar voor veel van ons voelt het fijn te weten dat we dat punt waarop het de vorige keer/keren misging, voorbij zijn. Zoals je zegt, je bent dat punt voorbij en krijgt meer vertrouwen ❤️ Heb je al een echo gehad?

2 maanden geleden

Nee het hoeft (helaas) niet te zeggen dat het perse goed gaat, maar ook zeker niet dat het fout gaat! Ik heb zelf in Maart ook een miskraam gehad nog voor de 6 weken ergens, en heb nu met 6+4 een echo gehad met kloppend hartje! Dus voelt ook als een overwinning haha! Ik duim dat het voor ons (en andere in hetzelfde schuitje) nu goed mag gaan!!🙏🏻

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 1 dag verder dan mijn miskraam. Ik vind het wel een overwinning. Waar het de vorige keer al fout ging bij de ontwikkeling, ontwikkeld het kleintje nu nog steeds door. Het kan natuurlijk nog fout gaan op een later termijn, maar het gaat in ieder geval al langer goed dan de vorige keer. Sowieso hoe verder je komt, hoe kleiner de kans dat het fout gaat.

2 maanden geleden

Ja dat voelt inderdaad heel fijn!❤️ Morgen hebben we de eerste echo, die hebben we tot nu toe nog niet gehaald. Dat voelt dus al als een mijlpaal, spannend allemaal. En jij?

2 maanden geleden

Reactie op Oetz

Ja dat voelt inderdaad heel fijn!❤️ Morgen hebben we de eerste echo, die ...
Oooh wat spannend! 🥰 Wij mogen maandag, dan 7+2. Zover als ik nu ben waren we de vorige keren nog niet gekomen en het voelt anders deze keer, dus hopelijk is alles maandag ook goed.

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Nee het hoeft (helaas) niet te zeggen dat het perse goed gaat, maar ook zek ...
Wat fijn zeg! ❤️ ik duim mee

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Oooh wat spannend! 🥰 Wij mogen maandag, dan 7+2. Zover als ik nu ben ware ...
Oh ook zo spannend! Ik heb ook een ander gevoel deze keer, gek he? Hopelijk klopt ons gevoel 🫶 laat je weten hoe het is gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op Oetz

Oh ook zo spannend! Ik heb ook een ander gevoel deze keer, gek he? Hopelijk ...
Uiteraard! Jij ook? 🥰

2 maanden geleden

Ik vind deze website heel fijn, het is op wetenschappelijke studies gebaseerd en laat per zwangerschapsdag zien hoe groot de kans op een miskraam is. Zo zie je dat die met elke dag dat het nog ‘goed’ gaat de kans weer een beetje is gedaald dat het hierna nog fout gaat. Bij 6.0 weken staat er bijvoorbeeld “Probability of not miscarrying: 88.2% In the past seven days, your probability of miscarriage has decreased from an estimated 16.6% to 11.8%. That 4.8% difference is 28.9% of the inital 16.6% estimate, so you could think of it as a probability of miscarriage decreasing 28.9%!” https://datayze.com/miscarriage-reassurer

2 maanden geleden

Ooh ik herken je gevoel zo goed! Ik heb 3 miskramen gehad voor deze zwangerschap en zo’n overwinning om dan verder te komen dan als het steeds mis gaat. Tot nu toe heb ik het nooit gered tot de eerste echo, nu wel en die was vandaag. Mooi kloppend hartje bij 7+1. Ze zei te kans dat het nu nog misgaat na een goede echo is 4-5%. Maar natuurlijk nooit garanties

2 maanden geleden

Reactie op Oetz

Oh ook zo spannend! Ik heb ook een ander gevoel deze keer, gek he? Hopelijk ...
Echo vandaag gehad en alles zag er goed uit! 🥹 zo blij en opgelucht

2 maanden geleden

Reactie op Oetz

Ja dat voelt inderdaad heel fijn!❤️ Morgen hebben we de eerste echo, die ...
Hoe was die van jou gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Echo vandaag gehad en alles zag er goed uit! 🥹 zo blij en opgelucht
Oh wat een goed nieuws! Wat fijn voor je ❤️ hoeveel weken ben je nu en kwam dit overeen?

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Hoe was die van jou gegaan?
Ik ben 1,5 a 2 weken teruggezet dus er was nog geen hartactie. Nu hebben we donderdag 11 juli een nieuwe echo, hopelijk is er dan meer te zien!

2 maanden geleden

Reactie op Oetz

Oh wat een goed nieuws! Wat fijn voor je ❤️ hoeveel weken ben je nu en kwam ...
De kleine wilde echt niet gezien worden dus het meten was lastig, maar uiteindelijk uitgekomen op 7+0 en ik had 7+2 berekend (erg zeker van ivm temperaturen, ovulatietest en mega pijn bij eisprong + innesteling gevoeld). Maar die twee dagen dat is niet veel gelukkig. Ze zei dat het dooierzakje heel mooi was en we hebben een sterke hartslag gezien 😊 Wat vervelend dat je bent teruggezet zo ver. Hoe voel je je erbij? En komt je de wachttijd een beetje door?

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

De kleine wilde echt niet gezien worden dus het meten was lastig, maar uite ...
Heel fijn, lekker van genieten! :) Ja ik vond het de eerste dagen echt een domper en werd een beetje negatief. Maar ik heb het goed gerelativeerd en ben weer positief haha. Iedere dag dat het goed gaat ben ik heel blij mee. Gelukkig hebben we dagelijks voldoende afleiding.

2 maanden geleden

Reactie op Oetz

Heel fijn, lekker van genieten! :) Ja ik vond het de eerste dagen echt een ...
Ja ik kan me voorstellen dat dat lastig is. Maar wat goed van je dat je het hebt kunnen relativeren, weer positief bent en genoeg afleiding hebt! Die volgende echo wordt gewoon een knaller 🤩🥰

2 maanden geleden

Ja ik snap je gevoelens heel goed ik heb in feb een miskraam gehad en ben mij er ook heel goed bewust van dat het alsnog nu fout kan gaan, ik probeer mezelf daartegen te beschermen door van echo naar echo te leven vandaag de eerste echo gehad en dat komt kwa berekening precies uit met waarneer ik mijn ovulatie heb gehad heb 11 juli weer echo en zo probeer ik elke echo mocht dat zo zijn vooruit te leven. De gynaecoloog gaf aan dat als je met 8,5/9 weken een goede echo hebt dat de kans al stuk kleiner is op een miskraam. De kans blijft natuurlijk aanwezig dat moet je altijd in je achterhoofd houden maar voor nu lekker proberen te genieten liefs Nice