26 Reacties

3 maanden geleden

Oh dat is wel erg vroeg idd.. Misschien even de verloskundige bellen

3 maanden geleden

Ik ben nu ongeveer 7 weken en begin er nu een beetje last van te krijgen bij snelle beweging zoals opstaan van de bank enzo

3 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Oh dat is wel erg vroeg idd.. Misschien even de verloskundige bellen
Waarschijnlijk is het normaal lees ik nu 鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Waarschijnlijk is het normaal lees ik nu 鈽猴笍
Oh jeejtje ik dacht echt pas rond 20 weken was

3 maanden geleden

Ik ken bandenpijn alleen van later in de zwangerschap. Ik heb vroeg in de zwangerschap alleen last van opgeblazen gevoel. Daar herken ik je klachten wel in.

3 maanden geleden

Ik ben nu pas ongeveer 5 weken en ik heb al ruim een week last van mijn onderrug en onderbuik. Dus dat kan best zo vroeg hoor!

3 maanden geleden

Ik heb geen last van banden pijn maar merk wel dat als ik thuis aan het schoonmaken ben en daarom lang sta, dat ik een zeurend gevoel heb in m鈥檔 bovenbenen/liezen. Herkennen jullie dit ook? Ik ben pas 4+4

3 maanden geleden

Ik heb al best veel bandenpijn gehad met 4 weken, inderdaad met opstaan en onverwachte bewegingen. Nu in week 5 is het weer wat rustiger

3 maanden geleden

Ik heb wel een contant zeurende lichte pijn/ gevoeligheid in mn onderbuik midden/ rechts. Maar weet niet of dit banden pijn is? Ben vandaag 4 weken.

3 maanden geleden

Bandenpijn met 4 weken is heel normaal. Had ik bij mijn andere 2 kinderen ook, en nu bij de 3e zwangerschap weer. Alleen maar goed teken dat je baarmoeder aan het groeien is.

2 maanden geleden

Ik zit nu in week 5 en heb er ook last van.. met niezen, te snel opstaan of draaien in bed, ik dacht eerst dat er iets mis was want die steken doen soms echt zeer.

2 maanden geleden

Ik lig nu op de bank met een pittenzak met bandenpijn, iedere keer ben ik zo bang 馃槩 dus daarna ren ik naar de wc of ik bloed zie. Dat gelukkig niet gezien! Maar na 2 miskramen, ben ik er nog niet gerust op 馃様.

2 maanden geleden

Ik zit bijna op 6 weken en heb hier ook al 1,5 week last van. Iets warms helpt bij mij vaak wel. Daarnaast houd ik mijn ademhaling onder controle en dan trekt het vaak snel weer weg. Zolang je oplet met onverwachte bewegingen komt het goed. Het is mijn eerste zwangerschap, maar ik hoor overal dat deze klachten heel normaal zijn

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Ik lig nu op de bank met een pittenzak met bandenpijn, iedere keer ben ik z ...
Ahh herkenbaar馃槥 Als we niets zouden voelen, hadden we ons ook zorgen gemaakt, dus dat blijven we hoe dan ook wel houden tot we de eerste 3 maanden gepasseerd zijn denk ik

2 maanden geleden

Reactie op Lois1991

Ahh herkenbaar馃槥 Als we niets zouden voelen, hadden we ons ook zorgen gema ...
Dat is waar! Maar ik wist niet dat zo kort zwanger zou zijn al zoveel pijn kon doen..

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Dat is waar! Maar ik wist niet dat zo kort zwanger zou zijn al zoveel pijn ...
Haha ja daar heb ik mij ook op verkeken 馃槄

2 maanden geleden

Voelt het voor jullie ook vooral in de liezen?

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Voelt het voor jullie ook vooral in de liezen?
Jaa hier sinds 2 dagen pijn in de liezen. Niet continu aanwezig maar met vlagen

2 maanden geleden

Reactie op Wens123

Bandenpijn met 4 weken is heel normaal. Had ik bij mijn andere 2 kinderen o ...
Merk je ook dat de pijn langer aanwezig is als je meer gedaan hebt op een dag?

2 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Merk je ook dat de pijn langer aanwezig is als je meer gedaan hebt op een d ...
Ik wel, gisterenochtend voelde ik me top! Dus lekker gewandeld naar de sportschool (2,2 km enkel) 1 uur en 15 min krachttraining gedaan en teruggelopen. De rest van de dag op de bank gelegen met een kruik of pittenzak. Dus vandaag even niet sporten 馃様