26 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Ik wel, gisterenochtend voelde ik me top! Dus lekker gewandeld naar de spor ...
Zooo woow wel heel goed dat je dit gisterochtend allemaal gedaan hebt! Zo raar he dat je daarna gewoon echt moet bijkomen van de drukte terwijl dit eigenlijk nog 'niks' is in vergelijking wat je normaal waarschijnlijk doet op een dag 馃檲 hoeveel weken ben jij zwanger?

2 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Zooo woow wel heel goed dat je dit gisterochtend allemaal gedaan hebt! Zo r ...
Dankjewel! Het doet me lichamelijk en mentaal ook echt goed, dus ik hoop dat ik kan blijven sporten. Maar ik luister wel echt naar mijn lichaam, dus probeer wel echt meer mijn rust te pakken nu. Vooral omdat ik zaterdag op kamp ga met mijn scoutinggroep 馃檲馃槺 Ik ben nu 5+4, 15 juli pas de eerste echo bij de fertiliteitskliniek. Dus deze weken zijn zo spannend! En jij?

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Dankjewel! Het doet me lichamelijk en mentaal ook echt goed, dus ik hoop da ...
Heb je even een prive bericht gestuurd

2 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Merk je ook dat de pijn langer aanwezig is als je meer gedaan hebt op een d ...
Ja zeker.

2 maanden geleden

Ik ben nu 5+5 en heb er ook echt al last van sinds m'n positieve test, dus sinds een week of 4. Af en toe uit het zich in menstruatiekrampjes, maar soms is het ineens zo hevig en intens dat ik echt heel even moet gaan zitten en dan trekt het weer weg.

2 maanden geleden

Ja ik heb het ook als ik te snel op sta ineens bijvoorbeeld. Ik ben voor de tweede keer zwanger en ik herken echt bandenpijn en ook het groeien ofzo. Ben wel pas 6 weken