14 Reacties

4 maanden geleden

Heb je je eerste echo al gehad? Bij ons is het namelijk zo: eerst de eerste echo, dan ongeveer een week later intake. Die duurt inderdaad maximaal een uur maar daar ga je als het goed is alles over jezelf en je partner bespreken qua persoonlijke gegevens, gezondheid, etc. Ook werd er bij mij bloed geprikt. Er werd geen echo gemaakt helaas. De eerstvolgende echo is dan de termijnecho.

4 maanden geleden

Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad, bloedprikken heb ik als goed is de 18e dat is gelijk de nipt dan dacht ik,

4 maanden geleden

Als de praktijk een echo apparaat heeft waarschijnlijk wel. Bij mij hebben ze het zelfs in de afspraak bevestiging staan. Vorige keer was het eerst de echo en daarna de intake (vragenlijst).

4 maanden geleden

Reactie op Zef98

Als de praktijk een echo apparaat heeft waarschijnlijk wel. Bij mij hebben ...
Ben benieuwd ik heb nog geen afspraak bevestiging gehad

4 maanden geleden

Bij mijn verloskundigepraktijk is de intake met de verloskundige, dat duurt een uur. Ze nemen dan de tijd om je te leren kennen, je uitleg te geven over het proces, je vragen te beantwoorden een een vragenlijst door te lopen. De verloskundige maakt in onze praktijk geen echo’s, dat doen de echoscopisten. Ik heb dan ook naast de intake, op een andere dag, een afspraak bij de echoscopiste voor de eerste echo.

4 maanden geleden

Reactie op JohannaLinda

Bij mijn verloskundigepraktijk is de intake met de verloskundige, dat duurt ...
Ik heb vorige week maandag m’n eerste echo gehad. Aanstaande maandag de intake en dan 12 juli de termijnen echo

4 maanden geleden

Mijn afspraak is ook 1 juli. Bij ons is dat meteen de intake + eerste echo en die afspraak duurt ook een uur. Maar onze vk doet zelfs ook echo's.

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Mijn afspraak is ook 1 juli. Bij ons is dat meteen de intake + eerste echo ...
Ohhh spannend ! Vgm die van ons niet, maar ik ga het toch proberen 😇

4 maanden geleden

Onze VK doet ook zelf de echo's, maar toch was er tijdens de intake jammer genoeg geen echo.

4 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ohhh spannend ! Vgm die van ons niet, maar ik ga het toch proberen 😇
Ja zo spannend. Ben echt aan het aftellen haha. Je zou het kunnen vragen inderdaad 😊 Maar aangezien je dan 9+1 ben is er wel een kans dat ze je door willen schuiven naar 10w voor de termijnecho meteen.. ik hou m'n 🤞🏻🤞🏻 dat je wel een echo mag!!

4 maanden geleden

Bij mij doen ze de intake + echo in een afspraak volgens de afspraakbevestiging. Duurt inderdaad +/- een uurtje.

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ja zo spannend. Ben echt aan het aftellen haha. Je zou het kunnen vragen i ...
Ik heb afgelopen maandag al een echo gehad 🙈 en 12 juli de termijnen echo, maar was gewoon zo nieuwsgierig om het hartje te horen 🥹

4 maanden geleden

Reactie op Juliavds

Bij mij doen ze de intake + echo in een afspraak volgens de afspraakbevesti ...
Denk dat ik die mail pas een aantal dagen van te voren ga krijgen 🥹

4 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Denk dat ik die mail pas een aantal dagen van te voren ga krijgen 🥹
aah spannend! zal voor je duimen!🤞🏼